כסף וצרכנות

יאנגו דלי מסתבכת? זו התשובה החצופה שקיבלה לקוחה מאוכזבת

בסרטון ששרף את הרשת הוסבר: "זה הגיע מופשר והיא פנתה לשירות לקוחות ואמרה לה שאם מנהל יראה לנכון לחזור אליה הוא יחזור אליה ועכשיו המנהלת ראתה לנכון ועכשיו אנחנו מדברים על טמפרטורה של פטל עטוף בשוקולד כבר 20 דקות. לטיפולכם יאנגו"
מערכת ice |  1
יאנגו דלי (צילום דור קדמי)
יאנגו דלי מסתבכת עם שיימינג רשת חדש. לקוחה שהזמינה פראנוי ולדבריה הגיע מופשר לפני יומיים, זכתה למענה מאוד בעייתי כאשר בשירות לקוחות אמרו לה: "מנהל יחזור אלייך אם יראה לנכון".
בסרטון הוסבר: "זה הגיע מופשר והיא פנתה לשירות לקוחות ואמרה לה שאם מנהל יראה לנכון לחזור אליה הוא יחזור אליה ועכשיו המנהלת ראתה לנכון ועכשיו אנחנו מדברים על טמפרטורה של פטל עטוף בשוקולד כבר 20 דקות. לטיפולכם יאנגו".

שירות יאנגו דלי פועל פחות משנה, אך רק לאחרונה מנכ"ל הרשת אמר כי הוא שואף לכך שכולנו נשתמש בשירות "הפרימיום" שהוא מציע. בריאיון חדש ל"מעריב", טל בטיטו דואג להבהיר שהוא ממש לא מנסה או רוצה להתחרות ברמי לוי, שלרוסים אין שום גישה חוקית למידע הפרטי של המשתמשים ומסביר למה המחירים גבוהים.
בנוגע למחירים הוא מסביר: "התחרות שלנו היא מול שופרסל דיל. אני לא יכול ולא רוצה להתחרות ברמי לוי. אני מוכר בשר ועוף ברמה של סופר פרימיום". הוא מוסיף ואומר כי אף שמודלים אחרים בעולם חווים הפסדים, בארץ יש תוכני רב שנתית וכי הרשת בינתיים עוקפת את התחזיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל האפליקציות חאלטורה יאנגו שמנגו וולט גט הכל חאלטורות (ל"ת)
    צמח 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור