כסף וצרכנות

מנכ"ל יאנגו דלי עוקץ את רמי לוי? "התחרות היא מול שופרסל"

מנכ"ל יאנגו דלי מסביר מדוע המחירים בשירות כה גבוהים ומבצע השוואה לרמי לוי: "אני לא יכול ולא רוצה להתחרות ברמי לוי. אני מוכר בשר ועוף ברמה של סופר פרימיום"
מערכת ice |  2
רמי לוי ויאנגו דלי (צילום יחצ, פלאש 90/ יוסי אלוני, דור קדמי)
שירות יאנגו דלי פועל פחות משנה, אך מנכ"ל הרשת שואף לכך שכולנו נשתמש בשירות "הפרימיום" שהוא מציע. בריאיון חדש ל"מעריב", טל בטיטו דואג להבהיר שהוא ממש לא מנסה או רוצה להתחרות ברמי לוי, שלרוסים אין שום גישה חוקית למידע הפרטי של המשתמשים ומסביר למה המחירים גבוהים.
ראשית בטיטו מבהיר כי למרות החשש, לרוסים שנמצאים בשליטה על "ינאדקס" (הגוגל הרוסי) - חברת האם של יאנגו - אין גישה למידע הפרטי של משתמשי האפליקציה: "יאנגו דלי היא חברה ישראלית מיום היווסדה", הוא מסביר.
כמו כן, בטיטו מסביר כי יאנגו דלי עובדת בשיטה חכמה שמביאה למעט מאוד בזבוז, וטוען כי בפועל הם חברת היי-טק שעוסקת בקמעונאות. יותר מכך הוא אומר: "אנחנו יודעים לתת את השירות הכי טוב, בזמן הכי קצר, ועם מלאי שעומד על 100%. אין לנו דבר כזה חוסרים או תחליפים. בקרת האיכות שלנו גבוהה, אנחנו בודקים כל עגבנייה לפני שהיא יוצאת, את פגות התוקף של הקוטג', והפחת שלנו מאוד נמוך".
לצד זאת, הוא עונה על מודל העסקת העובדים ברשת וטוען כי העובדים הם עובדי קבלן חיצוני או עצמאיים, וכי לעומת וולט העובדים מקבלים ביטחון תעסוקתי, מקום נוח למנוחה בכל סניף ויחס אישי מכבד.
בנוגע למחירים הוא מסביר: "התחרות שלנו היא מול שופרסל דיל. אני לא יכול ולא רוצה להתחרות ברמי לוי. אני מוכר בשר ועוף ברמה של סופר פרימיום". הוא מוסיף ואומר כי אף שמודלים אחרים בעולם חווים הפסדים, בארץ יש תוכני רב שנתית וכי הרשת בינתיים עוקפת את התחזיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תעמולה
    ס 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי.. במקור אחר הוא סמנכ"ל - אצלכם הוא מנכ"ל... אולי תתקשרו לפוטין כדי להיסגר מה הטייטל שלו?! נראה שזאת כתבת תוכן שהוזממה ע"י הממשלה הרוסית
    סגור
  • 1.
    רמי לוי
    פוקסי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הירקות ופירות של רמי לוי זה ישר לפח אשפה, כמו כן אין מוצרים באיכות , הכל איכת של עניים, בקיצור פח אשפה, לא כדאי שביום עצמאות הבא הוא ידליק ,,,,, העובדים שלו כמו עבדים על מה למה נתנו לו להדליק שחיתות גועל ,תשאלו את העובדים שלו איזה יחס הם מקבלים?
    סגור