כסף וצרכנות

בזק מסתערת על הלקוחות העסקיים: זה השירות החדש

בזק עסקים מקבוצת בזק יוצאת במיתוג מחדש לשירותי האבטחת המידע והנטוורקינג עבור הלקוחות העסקיים, דרך "שירותי PRO" שיציעו ללקוחות מגוון פתרונות טכנולוגיים. המשמעות: אמירה של בזק למתחרות "אנחנו במשחק" בקדמת הטכנולוגיה
מערכת ice | 
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, פלאש90/ קובי גדעון)
ענקית התקשורת בזק מעלה הילוך בפיתוחי הטכנולוגיה בחברה. מוקדם יותר היום (חמישי) הכריזה על שיתוף פעולה מסקרן והראשון מסוגו בישראל עם  ענקיות הענן הגלובלי: אמזון AWS, גוגל, מיקרוסופט ואורקל, שהקימו חוות שרתים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, בזק תאפשר לכלל הלקוחות להתחבר לעננים של ארבע החברות, בלחיצת כפתור באמצעות שירות Hyper Connect של בזק.
עתה, בזק משיקה גם את שירותי ה-PRO המתקדמים של בזק עסקים  עם שירותים הכוללים שיתוף פעולה עם היצרנים המובילים בעולם ומערך של עובדים המוסמכים במגוון רחב של תחומים טכנולוגים. המשמעות: בזק יוצאת במיתוג מול המתחרות ואמירה "אנחנו במשחק" גם בתחומי אבטחת המידע ונטוורקינג.

על פי ההודעה של בזק עסקים: "כחברת התקשורת המובילה בישראל אנו מחויבים להתאים את שירותינו לקצב המהיר של ההתפתחויות הטכנולוגיות והחדשנות הפוגשת את הארגונים והחברות עימם אנו עובדים".
לשם כך, פיתחו בחברה את "משפחת שירותי ה-PRO בבזק עסקים" שבמשחק מילים מעניין מציבה את הניסיון של בזק עבור הלקוחות העסקיים דרך המילה PRO. כמו: דגש על המומחיות (Professional), יוזמה מול הלקוח (Proactive), קדמת הטכנולוגיה (Progress) ומגוון שירותים ופתרונות העונים על צרכי התקשורת של הלקוחות (Provide).
גולת הכותרת היא שירותי Security PRO המספקים מענה מקצועי בעולמות אבטחת המידע ושירותי Networking PRO הכוללים מגוון פתרונות לניהול והקמה של רשתות התקשורת הארגונית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה