ויראלי

אימו של החטוף על התגובה המזעזעת נגדה: "וואו, לא הייתי מוכנה לזה"

איריס חיים, אימו של החטוף יותם חיים ז"ל, שנורה ונהרג בשוגג ע"י כוחות צה"ל שלחמו בעזה, משתפת תגובה קשה שקיבלה מעוקבת ברשת החברתית. "שאלתי אם הייתי מעוניינת בקריירה כזאת שהמחיר הוא אובדן הבן"

מערכת ice | 
איריס ויותם חיים (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של איריס חיים @iris_haim1)
משפחות החטופים סופגות כידוע השמצות, קללות ואפילו פגיעה פיזית לעיתים. אחת ממי שנאלצות להתמודד עם אותן תגובות קשות מפעם לפעם היא איריס חיים, אימו של יותם חיים ז"ל, שהפכה לסמל לאצילות נפש ולהליכה כנגד הזרם. חיים, בעלת 19.2 אלף עוקבים באינסטגרם, סיפרה היום כיצד תגובה אחת לפוסט שהעלתה על ההרצאות שהיא מעבירה על חיי בנה, גרמה לה להתכווץ:
"כולכם יודעים שהבן שלי נחטף ונהרג במלחמה הזאת... אתמול נפגשתי בטקס של קיבוץ כפר עזה בשפיים עם אנשים שגם הם איבדו את היקר להם מכל, נשים, אמהות שגם הן מספרות שהן מוצאות משמעות בהרצאות, שיחות ופעילות מול קהלים שונים. כל אחת בדרכה ובתשלום".
חיים המשיכה ותיארה את החוויות מההרצאות שהיא מעבירה: "כשאני מגיעה להרצאה שבסיומה בני נוער בוכים ואומרים לי כמה שיניתי להם את החיים, כשאני שומעת אמהות שאומרות לי ששיניתי להן את האמהות זה נותן לי כוח כי אני יודעת שעזרתי למישהו אחר.
"והבוקר - אני מקבלת תגובה שמכווצת לי את הבטן כתגובה על ההזמנה שלי להרצאה היום: 'אחלה קריירה'. וואו, לא הייתי מוכנה לזה. שאלתי אם הייתי מעוניינת בקריירה כזאת שהמחיר הוא אובדן הבן".
 
חיים הוסיפה הבהרה לאותה מגיבה משמיצה וכתבה: "התכווצה לי הבטן. אף הורה לא מעוניין בקריירה. הייתה לי קריירה מצוינת כשיותם היה חי והיום.. החיים השתנו. עדיין התגובה שלה קשה לי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה