קריירה ולימודים

הטכניון בהודעה חריפה: "לא נסבול תמיכה בטרור וביטויי שנאה"

לאור המקרים בהם אנשי ציבור הביעו תמיכה במעשי חמאס ופוטרו ממקום עבודתם, הוציא הטכניון מכתב המגנה בחריפות כל ביטויי אלימות ושנאה מכלל המגזרים בארץ כולל יהודים היוצאים נגד ערבים עקב תמיכתם במעשי הטרור של חמאס
מערכת ice |  2
הטכניון (ארכיון) (צילום הדס פרוש/פלאש 90)
בימים האחרונים, לא מעט אנשי מקצוע מהחברה הערבית הביעו תמיכה במעשי חמאס ופוטרו ממקום עבודתם. דבר זה לא פסח גם על אחד ממוסדות הלימוד החשובים בארץ- הטכניון בחיפה כאשר סטודנטים הביעו הודעות שמחה ממעשי חמאס. בשעות הצהריים הנהלת הטכניון הוציאה מכתב המצורף לבית הטכניון –
לקהילת הטכניון שלום:
"אין מלים לתאר את האטימות והרוע המשתקפים בהודעות השמחה והתמיכה במעשי הזוועה של החמאס. לצערנו, הודעות כאלו פורסמו גם על ידי מספר סטודנטים בטכניון. הטכניון רואה ביטויים אלו בחומרה רבה ואין בקהילתנו מקום לביטויי תמיכה, ולו עקיפה, במעשי טרור ובמבצעיהם. הטכניון בודק את כל המקרים הידועים לו לעומקם ופועל כנגדם בכלים החוקיים העומדים לרשותו.
בד בבד, אנחנו נחשפים גם למקרים ספורים של ביטויי שנאה והסתה כנגד סטודנטים מהחברה הערבית. הטכניון לא יסבול ביטויים כאלו ויטפל במשמיעים אותם באותם כלים חוקיים.
לטכניון מסורת בת מאה שנים של סובלנות, הכלה והתייחסות שווה לכל אדם ללא קשר למינו, דתו והלאום אליו הוא משתייך. לאורו של מגדלור זה עברנו ימים קשים ובו אנחנו דבקים גם בימים אלו. התמיכה בטרור ומעשי זוועה אינה נכללת בחופש הביטוי וכך גם לא נכללים בו הסתה וגילויי שנאה. הטכניון לא יגלה שום סובלנות כלפי אותם שוליים המתבטאים כך."

הלב מתכווץ מצער ומדאגה וקשה לנשום אך בימים אלו אנו מחויבים עוד יותר מתמיד לקיים קמפוסים מכילים ובטוחים לכל, מרחבים שכל באיהם חשים בם רצויים.
אנחנו קוראים לכולם להירתם יחד למשימה זו."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ח ח ח
    יעקב ל 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח ח ח,נזכרו?
    סגור
  • 1.
    תמיכה במחבלים
    צדק 10/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם באל על צריך לבדוק
    סגור