קריירה ולימודים

כוכב הילדים חווה התקף חרדה בפיגוע בתל אביב: "נכנס לשוק"

פרלה דנוך, ששהתה עם בעלה מני ממטרה סמוך לאיזור הפיגוע סיפרה: ""מני הרגיש ממש לא טוב לחץ בחזה וסחרחורת אני מיד זיהיתי שזה התקף חרדה ותירגלתי איתו נשימות ואמרתי לו שחייבים לחזור הביתה מהר. עלינו על האופנוע וטסנו הביתה. ברוך השם אנחנו בבית, זה קצת החזיר אותו לפיגוע בכפר סבא אותו חווה בצעירותו"
מערכת ice | 
פיגוע ירי תל אביב (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
באירוע הרצחני הערב (שבת) בנחלת בנימין, כאשר בוצע פיגוע ירי על ידי מחבל שרצח פקח של עיריית תל אביב, היו לא מעט אנשים שנכחו באיזור הפיגוע, כולל שני כוכבי הילדים פרלה דנוך ובעלה מני ממטרה.
מני צוקרל הידוע כמני ממטרה שהה באזור עם זוגתו כשסעדו במסעדה סמוכה ולאחר שהחל הירי הוא חווה התקף חרדה קשה, על פי עדות של אשתו שהתייחסה לכך בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה. 

דנוך כתבה: "סביב השעה 17 וחצי יצאנו לאכול. הסתובבנו בפלורנטין והמשכנו לכיוון נחלת בנימין ליד פיצה הר סיני, שמענו יריות והייתה בהלה אנשים התחילו לרוץ לא הבנו ישר אם זה פיגוע אבל הרגשנו סכנה והתחלנו לרוץ לכיוון האופנוע".
עוד היא סיפרה: "מני הרגיש ממש לא טוב לחץ בחזה וסחרחורת אני מיד זיהיתי שזה התקף חרדה ותירגלתי איתו נשימות ואמרתי לו שחייבים לחזור הביתה מהר. עלינו על האופנוע וטסנו הביתה. ברוך השם אנחנו בבית, מני קצת בשוק, זה קצת החזיר אותו לפיגוע בכפר סבא אותו חווה בצעירותו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה