קריירה ולימודים

פיגוע ירי בתל אביב: פקח עירייה נרצח ע"י מחבל

מהמרכז הרפואי איכילוב תל אביב נמסר: "המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מודיע בצער רב על מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב - יפו. חן, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים", המחבל נורה וחוסל בזירה, בשב"כ יבדקו כיצד הצליח להגיע מג'נין
מערכת ice |  2
פיגוע ירי בתל אביב (צילום איחוד והצלה)
שוב זה קורה. עוד ערב קשה בתל אביב, כאשר מחבל ממחנה הפליטים ג'נין הגיע לנחלת בנימין וניסה לבצע פיגוע ירי שהסתיים בפציעה אנושה באחד מפקחי הסיור של תל אביב שבו ירה, שמת מפצעיו בבית החולים איכילוב. חברו של הפקח חיסל את המחבל בזירה.
מהמרכז הרפואי איכילוב תל אביב נמסר: "המרכז הרפואי איכילוב תל אביב מודיע בצער רב על מותו של חן אמיר, סייר עיריית תל אביב - יפו. חן, בן 42, נשוי לורד ואבא לשלוש בנות, נהרג בעת שמנע בגופו פיגוע גדול והציל במותו חיים רבים. משפחתו באצילות נפש הסכימה לתרומת איברים להצלת חיים. בית החולים משתתף בצער המשפחה".
השב"כ מסר כי המפגע אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב הוא כאמל אבו בכר, בן 22, פלסטיני תושב רומאנה, אשר התנהל כמבוקש במ.פ ג'נין בחצי שנה האחרונה, מזוהה ג׳יהאד איסלאמי. חקירת הפיגוע נמשכת.

על פי הדיווחים, כלל גורמי הביטחון ייאלצו לתת הסברים קשים איך קרה מצב שבו מחבל מבוקש מוכר למערכת הביטחון, עושה את דרכו מלב מחנה הפליטים של ג׳נין, עד ללב תל אביב.
שני פקחי סל״ע רכובים על אופנוע מזהים ערבי חשוד וחונים לידו. ואז החשוד שולף אקדח ויורה לעברם ופוצע אחד באורח אנוש, השני מפיל את האופנוע ויורה לעבר המחבל. המאבטח היה במצב אנוש ונאבק על חייו עד שמת כאמור מפצעיו, המחבל חוסל בזירה.
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: ״משבח את אנשי הסיירת לביטחון עירוני של עיריית תל אביב על ערנותם וחתירתם למגע, שבכך סיכלו פיגוע חמור בהרבה. כוחות הביטחון שלנו יגיעו חשבון עם כל מבקשי נפשנו.״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קורבנות השלום (ל"ת)
    מי אמר 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המחבל בראש משבח את כוחות הבטחון
    המלך עופר המשיח 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשנת 1920 לראשונה הרשו לנשים להרשם לאקדמיה לאומנות בוינה. בישראל, בשנת 2023, פוטרו כל הנשים המנכ"ליות במשרדי הממשלה ומונו 24 גברים עם אפס נשים. מייצוג מופחת של 1/3 ירדנו לייצוג פני הרפורמה עם אפס. הקאליציה הג'יהדיסטית ביותר שהייתה לנו. ימין מתאבד, ימין חגורת נפץ, ימין משתמט, ימין בעזרת השם אבל חס וחלילה בלי לימודי חשבון ובלי תעודת בגרות.
    סגור