טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים: הפיגוע גרם להזזת 'פגוש את העיתונות'

עמית סגל הודיע לצופי קשת 12: "שבוע טוב, בשל הפיגוע בתל אביב, השעה השניה של פגוש את העיתונות תשודר בערך ב-23:15 בערוץ 12: ראש האופוזיציה לפיד, ראש הקואליציה אופיר כץ, סקר מנדטים עם מגמות מעניינות וגם - כמה תביא מפלגת מחאה והפאנל עם קלוגהפט, בר-און, גלילי, מג׳אדלה ושנרב".
מערכת ice | 
פגוש את העיתונות (צילום קשת 12)
הפיגוע בתל אביב הערב (שבת) בו נפצע אנושות מאבטח על ידי מחבל, שחוסל לאחר מכן על ידי חברו של הפצוע, גרם כמובן גם לשינוי בלוח השידורים עבור מהדורה מיוחדת של חדשות שהוקדמה.
עמית סגל הודיע לצופי קשת 12: "שבוע טוב, בשל הפיגוע בתל אביב, השעה השניה של פגוש את העיתונות תשודר בערך ב-23:15 בערוץ 12: ראש האופוזיציה לפיד, ראש הקואליציה אופיר כץ, סקר מנדטים עם מגמות מעניינות וגם - כמה תביא מפלגת מחאה והפאנל עם קלוגהפט, בר-און, גלילי, מג׳אדלה ושנרב".

השב"כ מסר כי המפגע אשר ביצע את הפיגוע בתל אביב הוא כאמל אבו בכר, בן 22, פלסטיני תושב רומאנה, אשר התנהל כמבוקש במ.פ ג'נין בחצי שנה האחרונה, מזוהה ג׳יהאד איסלאמי. חקירת הפיגוע נמשכת.
שני פקחי סל״ע רכובים על אופנוע מזהים ערבי חשוד וחונים לידו. ואז החשוד שולף אקדח ויורה לעברם ופוצע אחד באורח אנוש, השני מפיל את האופנוע ויורה לעבר המחבל. המאבטח במצב אנוש נאבק על חייו, המחבל חוסל בזירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה