ויראלי

מני ממטרה מספק בדיקות גניקולוגיה בקניון: "הפטריה שלך חזרה"

בסרטון שעלה לאינסטגרם של אשתו הקומיקאית פרלה דנוך, נראה מני ממטרה מול מתקן לילדים בקניון של דב שכוב על הגב. ממטרה רכן לעבר חלקו התחתון של המתקן ואז התרומם ואמר: "טוב בדקתי, יש לך פטריה ואגינלית, אני ארשום לך מרשם", דנוך שצילמה אותו כינתה אותו 'מניקולוג'. ברשתות לא ריחמו
מערכת ice | 
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
סרטון חדש של כוכב הילדים מני ממטרה גרם לסערה ענקית ברשתות והובילו לכך שהוא הותקף יחד עם זוגתו השחקנית והבדרנית פרלה דנוך. הסרטון כלל בדיחה מעט גסה שלא מצופה מכוכב ילדים שתיאמר ועל כן היו לא מעט תגובות קשות.
בסרטון, נראה מני ממטרה מול מתקן לילדים בקניון של דב שכוב על הגב. ממטרה רכן לעבר חלקו התחתון של המתקן ואז התרומם ואמר: "טוב בדקתי, יש לך פטריה ואגינלית, אני ארשום לך מרשם", דנוך שצילמה אותו כינתה אותו 'מניקולוג'.

בין התגובות שנכתבו על כך: "אוהבת את מני, אבל לא מכבד לכוכב ילדים, סורי", תגובה אחרת גרסה: "נכון, איזה דוגמה נותן לילדים, בושה. בגלל כוכבים כאלה, הנוער והילדים שלנו נראים היום גועל נפש", אחרת כתבה בקצרה: "לא מכבד כוכב ילדים".
דנוך עצמה הגיבה: "אוף, איזה מעייפים. הדף שלי הוא לא דף לילדים, ולכן זה עלה פה ולא בדף של מני, התוכן אצלי הוא למבוגרים, מי שלא מתאים לו, מוזמן לפרוש בשיא", עוד הוסיפה: "הורים טרחנים שמחפשים, ימצאו! אינסטגרם הוא לא פלטפורמה לילדים ורופא הוא לא מוקצה, די לטרחנות, זה עושה פטריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה