תרבות ופנאי

מני ממטרה נחשף: "הפחד הוא חבר בראש"

כוכב הילדים מני ממטרה במהלך מסקרן מוציא שיר חשוף ומרגש שכתבה אשתו פרלה דנוך. האזינו
מערכת ice | 
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
מני ממטרה ידוע בתור דמות קומית לילדים, ועד היום השירים שהוציא העלו בעיקר גיחוך ע"י מבוגרים. היום הוא מפתיע את המעריצים עם שיר חשוף ומרגש במיוחד, שכתבה לא אחרת מבת זוגו השחקנית פרלה דנוך.
"לפעמים יש לי לכלוך בעין שמפריע לי לראות ולפעמים אני מבין שזה רק כמה מחשבות", הוא שר כשברקע קליפ מצויר עם דמותו. "עוצם את העיניים וחושב דברים טובים מחייך חיוך או שניים משנה את הכללים. ולא תמיד זה בא לי, כי לפעמים רק בא לכעוס אבל אני יודע שאפשר את המצב להפוך."
בפזמון החוזר הוא שר, "וזה אני שמדבר לעצמי ועושה בשבילי הכל כי כשאני עומד מול הראי אני חזק אני יפה אני גדול."
 
את השיר כתבה כאמור פרלה דנוך, הלחן והעיבוד שייכים למוזיקאי חזי שקד ("יום גדול"), והוא גם הפיק מוזיקלית. 

בחול המועד הקרוב תוכלו לראות את מר ממטרה ועוד כוכבי ילדים ואמנים אחרים בכיכר ספרא בירושלים, שם תיבנה "הסוכה הגדולה בעולם". סוכת ראש העיר ירושלים תתפרש על שטח של 800 מ״ר ותוכל לארח עד 650 איש בו בזמן. בסוכה יבקרו רבבות אושפיזין מדי יום, תושבי ירושלים ואורחיה מכל המגזרים, והיא תציע שלל פעילויות לכל המשפחה בכניסה חופשית לאורך כל ימות החג.
הסוכה תהיה פתוחה בחול המועד סוכות החל מ-10:30 בבוקר ועד השעה 23:00 (למעט מוצאי החג ושבת החל מ-21:00 וערב שישי עד 15:00) ויתקיימו בה סדנאות והפעלות לילדים, הצגות ומופעי מוזיקה. בין היתר יופיעו בסוכה קובי אפללו, להקת שלווה, אהרון רזאל, ליאור עמדי, להקת פרחי ירושלים, מנחם שוקרון, ישי סיידוף, קובי סלע ואפרים קמיסר, עקיבא וסטנד אפ של אנדרדוס וכן יתקיים ממנה שידור חי עם ירון אילון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה