קריירה ולימודים

עדן בן זקן ועדן חסון נחשפים: מדוע הם לא משתתפים במחאת האמנים?

מחאת האמנים נגד הרצון של הממשלה לסגור את התאגיד מתרחבת ואמנים רבים לוקחים חלק. אבל מדוע זמרי הז'אנר הים תיכוני בישראל לא לוקחים חלק גם הם במחאה?
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום אינסטגרם/ עדן בן זקן)
מחאת האמנים בישראל ממשיכה להתרחב, זאת לאחר ששר התקשורת שלמה קרעי, הודיע כי יקצץ בחצי את התקציב של תאגיד השידור בישראל. שלשום (רביעי) כל איגודי מקצועות הטלוויזיה ארגנו את המחאה בה התייצבו שחקנים בולטים בתעשייה לצד אנשי הפקה ועובדים מכל התחומים.
בנוסף לכף, שחקנים ואמנים רבים הצטרפו למחאה בכל הכוח דרך הרשתות החברתיות וכלי התקשורת השונים, כאשר הם משמיעים את קולם באופן ברור מול הניסיונות לסגירת התאגיד. למרות שגם חלק קטן מהזמרים לכנסו למחאה נגד הממשלה, זמרים רבים וגדולים בישראל כמו עדן חסן, עדן בן זקן, עומר אדם ונועה קירל למשל, ממש לא מביעים את דעתם על הנושא.
אז מי בכל זאת שם? יאיר ניצני, אתניקס, אחינועם ניני, יזהר אשדות, מוקי, ריטה, שלום חנוך ועוד מספר אמנים פחות מוכרים. אבל מדוע הזמרים שהזכרנו ועוד רבים וגדולים לא הצטרפו? ב"מאקו" יצאו לבדוק וגילו סיבה הזויה למדי. היוצר המצליח אבי אוחיון, סיפר כי מירי מסיקה פנתה אליו והוא מעדיף לא להיכנס לזה.
מסיקה אינה ממארגני המחאה, אגב, אבל כן התעצבנה כשגילתה שבקבוצת הוואטסאפ של המחאה נמצאים עשרות אנשים ואף לא זמר או יוצרת מהז׳אנר הים תיכוני הפופולרי, ופנתה לאוחיון עצמאית. כותב הלהיטים רון ביטון סיפר שזאב נחמה ויאיר ניצני שלחו לו הודעה בסביבות 6 בערב. כשב"מאקו" ניסו לדבר עם חסון ובן זקן, נציגיהם סיפרו אנשיהם השיבו שאף אחד לא טרח אפילו לפנות אליהם. גם ליאור נרקיס, ודודו אהרון לטענת אנשיהם לא קיבלו פניה להצטרף. 
חברת הכנסת ממפלגת העבודה, נעמה לזימי, שביום-יום שלה מקדמת את ערכי הסוציאל דמוקרטיה בישראל, צייצה שהיא מתרגשת כל כך מרשימה ש"כוללת מנעד מעופר לוי ועד יזהר אשדות, מרונה קינן ועד נינט טייב". כן, רק שעופר לוי לא באמת חתם על שום עצומה. "אתם שמתם את השם שלי, לא אני", הוא מספר בשיחה עם mako. "אתם העיתונאים עושים מה שאתם רוצים. משקרים, לא משקרים - לא חתמתי. אני חתום על זה שיבוא המשיח. רק דעת תורה ורק תורה". אז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה