ויראלי

הזמרת הישראלית חושפת: אחרי ה-7 באוקטובר התפתח אצלי גמגום

הזמרת ענבל ביבי משתפת כי אירועי ה-7 באוקטובר עוררו אצלה תופעת גמגום זמנית שהתפתחה בעקבות הטראומה: "כשהייתי צריכה לשיר נחנקתי"
מערכת ice | 
זמרת - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת ענבל ביבי משתפת היום (שני) כי אירועי ה-7 באוקטובר השפיעו על נפשה וגופה.
בסטורי שהעלתה היום לחשבון האינסטגרם שלה כתבה שהיא חוותה תופעה של גמגום זמני: "לפני שנה התפתח לי גמגום שנתקע לחודש שלם. הסתובבתי עם נשק קר עלי ועברתי בין בסיסים, בתי חולים, ומלונות מפונים. כשהייתי צריכה לשיר נחנקתי ושרתי בכל זאת. אני הייתי שם אבל הנשמה לא".
"היום אני מתגעגעת לאנשים שלא הכרתי מעולם. בוכה את מותם של חברים שהם לא החברים שלי. ומאבדת את זה בגלל בני אדם בעולם שלא מבינים את האמהות והאבות, היתומים והניצולים, שנאבקים על אהוביהם ועל השקט הנפשי שלהם בכל יום". 

(מתוך חשבון האינסטגרם של ענבל ביבי)
נזכיר כי הזמרת ענבל ביבי חשפה כי לאחר מכן גילתה כי יש לה ציסטה בגרון: ״יש לי ציסטה בגרון, במיתרי הקול. אני חייבת להסיר את זה במיון באיכילוב. מי ידע?״.
עוד סיפרה הזמרת האהובה על ההשפעה על הגרון שלה והצרידות שהתלוותה לה: ״דווקא יש לציסטה הזאת קטע, הצרידות, אתם שומעים את זה? כאילו, לא יודעת. שוקלת להשאיר אותה, למרות שזה לא בריא״.
לסיום היא צילמה את הצג בבית החולים בו רואים את הציסטה שבגרונה והיא כתבה על כך: ״לא צריך בסוף ניתוח. ככה נראים מיתרי הקול״. כמובן שהיא הביעה הקלה גדולה וכנראה שכך גם המעריצים שלה שקיבלו בשורה משמחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה