משפט

תחנת משטרה חדשה בשדרות: זו ענקית הנדל"ן שתבנה אותה

סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי תקים מבנה היסטורי נוסף תחנת המשטרה החדשה בעיר שדרות. תחנת המשטרה בשדרות הייתה היעד הראשון להשתלטות של חוליות הנוח'בה שחדרו לעיר שדרות; התחנה הפכה לסמל ב-7 באוקטובר ותיבנה כעת מחדש ע"י סולל בונה, מנכ"ל סולל בונה "מרגישים את משק כנפי ההיסטוריה"
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
תחנת המשטרה בעיר שדרות הייתה היעד הראשון להשתלטות של חוליות הנוח'בה שחדרו לעיר שדרות. הקרב על תחנת המשטרה בעיר הפך לסמל גבורה של מעטים מול רבים ולעוז ליבם הבלתי נתפס של השוטרים שהמשיכו להגן על התחנה ב-7 לאוקטובר בכל מחיר ולמשך שעות ארוכות של קרבות. 
שנה לאחר ההרס, תחנת המשטרה בשדרות תקום מחדש - סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי זכתה במכרז להקמת תחנת המשטרה החדשה והמשודרגת. סולל בונה תתכנן ותקים (DB) את מבנה הקבע המשודרג לתחנת המשטרה בשדרות, מבנה בן 2 קומות ומרתף. צפי ההקמה של התחנה החדשה בעיר הוא כ-12 חודשים מרגע אישור תוכנית התב"ע החדשה ע"י העירייה שצפויה להתקבל בחודשים הקרובים 

המבנה החדש נועד להשיב את הנוכחות המשטרתית לשדרות במלוא העוצמה, לחזק את ביטחון התושבים בשמירה על העיר והאזור כולו ולהנציח את זכר השוטרים שנפלו. "ההיסטוריה והמורשת של סולל בונה מהווים חלק בלתי נפרד מסיפור תקומתה והתפתחותה של מדינת ישראל, וגם הפעם, בפרויקט זה, אנחנו חשים את משק כנפי ההיסטוריה ומגיעים לפרויקט הזה עם בחיל, כבוד וגאווה" מציין אסף ענבר, מנכ"ל סולל בונה. "סולל בונה שבנתה כמעט את כל מוסדותיה החשובים ביותר של המדינה כמו הכנסת, בנייני האומה ויד ושם גאה מאוד לבנות מחדש את התחנה הזו בעיר שדרות כסמל לניצחון הרוח".
"תחנת משטרת שדרות היא סמל לגבורתם של שוטריה ושוטרותיה, והפכה לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של מדינת ישראל. מורשת זו תמשיך ללוות אותנו וכולי תקווה שהמבנה החדש ייתן כוח לשוטרים וביטחון לתושבי העיר" סיכם ענבר מנכ"ל סולל בונה. 
סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי מתמחה בהוצאה לפועל של פרויקטים בשיטת ׳תכנון-ביצוע׳ Design Build (DB), הן במגזר הפרטי, הן במגזר הציבורי והן במגזר הביטחוני. בין הפרויקטים שסולל בונה מבצעת בימים אלה בשיטת 'תכנון-ביצוע' נמנים חניון ומבנה משרדים במפעל אינטל בקריית גת, שלושה פרויקטים בהיקף כ-10 מיליארד שקל במסגרת מעבר צה"ל לנגב (קריית המודיעין, קמפוס התקשוב ואופק רחב) ופרויקט הפולינום בחיפה.

אסף ענבר מנכ"ל סולל בונה, קרדיט: משה עמית
כמו כן, לאורך שנות קיומה, הקימה סולל בונה פרויקטים וציוני דרך המשולבים בהיסטוריה הישראלית, בהם קריית הממשלה בירושלים, בית החולים סורוקה, רידינג ת”א, מלון קינג דוד בירושלים, משרד הביטחון בקריה, היכל התרבות בת”א, מגדל שלום, היכל המשפט בחיפה, נמלי חיפה ואשדוד ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה