משפט

ניסיון רצח בשדרות: גבר נפצע קשה מיריית רובה צלילה

חוקר המשטרה חושף: ניסיון הרצח בעיר שדרות נגרם על רקע סכסוך אישי, כאשר גבר בן 27 נפצע קשה מיריית חץ רובה צלילה, וחשוד בן 38 נעצר לאחר מצוד מהיר אחריו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ביום שני בשעות הצהריים, אירע אירוע חמוד בעיר שדרות, כאשר גבר בן 27 נמצא מוטל על המדרכה כשהוא פצוע קשה בראשו. הפציעה נגרמה מיריית חץ של רובה צלילה, מה שדרש הגעה מהירה של כוחות המשטרה וההצלה למקום. הפצוע פונה במצב קשה מאוד לבית החולים.
לאחר הדיווח על האירוע, פתחה משטרת שדרות בחקירה מידית החוקרים הצליחו תוך זמן קצר להתחקות אחר רכבו של החשוד, בן 38 מדימונה. הרכב נמצא נטוש בעיר, ובתוכו אותר רובה הצלילה וממצאים נוספים הקשורים למקרה. החשוד נמלט מהעיר, אל השוטרים החלו במצוד אחריו.
לאחר מספר שעות של חקירה ופעולה מתוכננת, הצליחו השוטרים לאתר את מיקומו של החשוד ולעצור אותו בעיר שדרות. בחקירה שנפתחה, נחשף כי בין החשוד לקורבן קיימת היכרות מוקדמת, וסכסוך שהתרחש ביניהם הוביל לתקיפה החמורה.
החשוד הועבר לחקירה בתחנת שדרות, ובמהלכה התעורר חשד נוסף לניסיון רצח. היום (ראשון), הוא יובא בפני בית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. החקירה נמשכת. המשטרה מדגישה את מחויבותה לשמירה על ביטחון הציבור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה