בריאות

זהירות! המוצר הפופולרי והאהוב עלול לגרום לכוויות קשות

בחורה צעירה סבלה מכוויות קשות לאחר שבקבוק מים חמים התפוצץ עליה. בעקבות התקרית, היא מזהירה את הציבור לבדוק את תאריכי התפוגה של הבקבוקים ולהקפיד על הנחיות השימוש
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
יאזמין הארדי, בת 27 ממנצ'סטר, מזהירה את הציבור בעקבות כוויות קשות שספגה לאחר שבקבוק מים חמים התפוצץ בחיקה. הארדי, שלא ידעה שלבקבוקי מים חמים יש תאריך תפוגה, השתמשה בבקבוק שפג תוקפו בשנת 2022 – שנתיים לפני התקרית.
המקרה התרחש ביולי האחרון, כאשר הארדי ניסתה להקל על כאבי מחזור בעזרת הבקבוק החם. לאחר שמילאה אתו במים רותחים מהקומקום, היא הניחה אותו על גופה והתיישבה על הספה. כעבור כמה דקות, הבקבוק התפוצץ ומים רותחים נשפכו על רגליה, בטנה התחתונה וידיה.

בקבוק מים חמים (צילום: Shutterstock)
הארדי מיד התפשטה ורצה למקלחת קרה למשך חצי שעה בניסיון להקל על הכאבים. אך כשהכאבים נמשכו, היא פנתה לבית החולים, שם הסירו הרופאים את העור הפגוע וחבשו את הכוויות. במשך שבועיים היא נאלצה לחזור מדי יום לבית החולים להחלפת תחבושות, והרופאים אומרים כי יתכן שתישאר מצולקת לכל חייה.
לדבריה, תחילה חשבה שהפיצוץ נגרם כי לא סגרה את המכסה כראוי, אך בהמשך גילתה קרע קטן בגומי של הבקבוק. בעקבות התקרית, הארדי קוראת לציבור לבדוק את תאריכי התפוגה של בקבוקי המים החמים. תאריך התפוגה מופיע בדרך כלל בצורה מוטבעת על הבקבוק, בתוך צורת פרח גומי קטן.
הארדי למדה של פי ההנחיות יש למלא את הבקבוק בחצי מים רותחים וחצי מים קרים, ולא למלא אותו עד הסוף כדי למנוע לחץ מיותר. "לא אשתמש שוב בבקבוק חם" היא אומרת. "זה פשוט מפחיד מדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה