בריאות

איבר מינו של בן הזוג נפצע בצורה חמורה: מהו אמצעי המניעה המסוכן?

היילי דייוויס חוותה חוויה טראומטית כאשר ההתקן התוך רחמי שלה השתחרר במהלך יחסי מין, מה שגרם לפציעה חמורה לבן זוגה, והוביל אותה לבית החולים בעקבות הכאב הבלתי נסבל
מערכת ice | 
קונדום (צילום shutterstock)
מודל ואושיית רשת, היילי דייוויס, בת 25, חוותה חוויה טראומטית כאשר בן זוגה נפגע במהלך יחסי מין כתוצאה מהשתחררות של ההתקן תוך רחמי שלה. בדיון עם יוצרת תוכן אחרת, אנה נלו, דייוויס שיתפה את הפרטים המחרידים של המקרה. היא חשה כאב במהלך הסקס, ולאחר מכן גילתה בשירותים שהאדם שלה סובל מפציעה חמורה. כשהסתכלה על איבר המין שלו, היא הבחינה בחתיכת רקמה שנקרעה ממנו.
לאחר המקרה, דייוויס נאלצה להגיע לבית החולים כדי להוציא את ההתקן, שהסב לה גם פציעה בצוואר הרחם. למרות הפגיעה, היא ציינה שהקשר שלהם לא נפגע, והם חזרו להיפגש לאחר שהפצע החלים.
ההתקן תוך רחמי הוא אחת משיטות המניעה הפופולריות בעולם, והתקנתו נעשית לעיתים קרובות במרפאות. עם זאת, מחקרים מראים כי פחות מאחוז מהנשים חוות פציעות כתוצאה מהשתחררותו, אך הסיכון גבוה יותר לאחר לידה.
חשוב לציין כי בן הזוג לא אמור להרגיש את ההתקן במהלך יחסי מין. אם זה קורה, יש לבדוק את מיקום המכשיר. מומלץ לבדוק את המכשיר באופן קבוע לאחר התקנה, כדי להבטיח את יעילותו וביטחונו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה