בעולם

דוגמנית שואפת לשכב עם 600 אנשים עד סוף השנה - כך אביה הגיב

אנה נייט, דוגמנית מ-OnlyFans, מתמודדת עם מס של כ-400,000 דולר אוסטרלי על רווחיה מהאתר. במקביל, היא הוכתרה כ"פעילה מינית ביותר באוסטרליה" עם יעד לשכב עם 600 אנשים עד סוף השנה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
אנה נייט, דוגמנית ויוצרת תוכן מיני בת 26 מאוסטרליה, חשפה לאחרונה את הקשיים הכלכליים שהיא חווה בעקבות המיסים הגבוהים שמטילה עליה מדינתה. מאז 2020, נייט מרוויחה את פרנסתה מאתר OnlyFans במטרה לקנות בית. היא סיפרה שהיא הרוויחה ב-8,000 דולר (30,000 שקל) ביום מהתוכן המיני שלה, אך נאלצה לשלם מס של כ-400,000 דולר אוסטרלי (כמעט מיליון שקלים) על רווחיה ב-12 החודשים האחרונים.
נייט התלוננה על שיעור המס הגבוה של כ-45%, ואמרה בראיון כי מדרגת המס הגבוהה ביותר צריכה להיות 30%. "זה לגמרי מגוחך", ציינה, "שאלו שמרוויחים הכי הרבה כסף משלמים כמעט מחצית מהרווחים שלהם עבור מס. זה מטורף לחשוב שככל שתעבוד קשה יותר ותשיג יותר כסף, תענש יותר".
 

בתקופה האחרונה, התמקדה התקשורת ברווחים הגבוהים של נייט ולא רק במיסים הגבוהים. ברשתות החברתיות, חלק מהתגובות התמקדו באי יכולתה של אנה להרשות לעצמה שכר דינה על אף הכנסותיה הגבוהות, ותגובות נוספות ציינו את ההפתעה מכך שלא תוכל לראות כמות כזו של כסף שוב בחייה.
בנוסף להיבטים הכלכליים, נייט הוכתרה כ"אישה הכי פעילה מינית באוסטרליה" לשנת 2023, לאחר שדיווחה על קיום יחסי מין עם כ-300 אנשים בשנה. נכון לספטמבר 2024, היא שכבה עם יותר מ-400 שותפים, ומציבה יעד לשכב עם 600 שותפים במהלך השנה. היא משתמשת באפליקציות היכרויות ומקבלת פניות מעוקביה, אך גם מדווחת על ימים שבהם היא זקוקה להפסקות.
אביה של אנה, סימון נייט, הביע תמיהה לאחר שגילה על אורח חייה של בתו, ואמר כי היה המום לגלות את האמת על פרנסתה. "אני אדבר איתה על זה", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה