רכילות עסקית

הדיבידנד של בעלי אונלי פאנס בשלוש השנים האחרונות הוא בלתי נתפס

שוויו של בעלי אונלי פאנס מוערך ב-3.8 מיליארד דולר; בשלוש השנים האחרונות משך מהחברה דיבידנד של קרוב למיליארד דולר; החברה מופעלת באמצעות צוות של 41 איש בלבד
מערכת ice | 
תוכן למבוגרים (צילום shutterstock)
לאוניד רדבינסקי, בעליה של פלטפורמת אונלי פאנס, שילם לעצמו קרוב למיליארד דולר בשלוש השנים האחרונות, מתוכן 631 מיליון דולר במהלך 2023. זאת, בעקבות עלייה בתנועת הגולשים באתר. לפי דוחות שהוגשו באחרונה, החברה-האם של אונלי פאנס, Fenix International, דיווחה על רווח לפני מס של 658 מיליון דולר בשנתיים שהסתיימו בנובמבר 2023.
במהלך השנה, נרשמו לפלטפורמה קרוב למיליון יוצרים חדשים ויותר מחמישים מיליון מנויים חדשים. לדברי החברה, מדובר בעלייה של 29%. התוצאות מגיעות בתקופה בה מתנהלת חקירה כנגד אונלי פאנס בשאלה אם הפלטפורמה פועלת עושה מספיק על מנת למנוע גישה של ילדים לפורנוגרפיה באמצעותה.

על פי הדוחות האחרונים, יוצרי התוכן באתר הרוויחו 6.6 מיליארד דולר בשנת 2023; אונלי פאנס גובה עמלה של 20% מכל יוצר. רדבינסקי משך דיבידנדים של 472 מיליון דולר עד נובמבר 2023, ו-159 מיליון דולר בחודשים הבאים. זאת, בנוסף ל-338 מיליון דולר שמשך במהלך שנת 2022; בסך הכל הוא שילם לעצמו קרוב למיליארד דולר בשלוש השנים האחרונות. פורבס מעריך את הונו של רדבינסקי ב-3.8 מיליארד דולר.
את הרווחים האדירים שלה, אונלי פאנס מפיקה באמצעות צוות קטן של 41 עובדים ומנהל אחד. קיילי בלייר, מנכ"לית אונלי פאנס, ציינה ש-2023 הייתה "שנה חזקה" עבור החברה. "המשכנו לתת הזדמנויות לקהילת היוצרים המגוונת שלנו לממש את התוכן שלהם ולצמוח בבסיס המנויים הגלובלי שלהם," אמרה.
מעט מאוד ידוע על עברו של רדבינסקי האמריקאי-אוקראיני, שרכש את אונלי פאנס ב-2018 מצמד המייסדים הבריטיים שלה, אב ובנו; אף שרדבינסקי מתגורר בפלורידה, החברה עדיין רשומה בבריטניה. בשנה שעברה השיקה הפלטפורמה גם שירות סטרימינג ללא תכנים פורנוגרפיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה