רכילות עסקית

היוצרים באתר אונליפאנס הרוויחו מיליארדים, כמה הכניס הבעלים?

אחד האתרים השנויים במחלוקת שעלו רבות לכותרות לאחרונה, אונליפאנס, מעורר שוב סערה אך כעת לא מדובר בתוכן שעולה באתר, שבדרך כלל על המוקד, אלא מדובר בתשלומי הענק שביצע בעלי האתר לעצמו במשך שנתיים
מערכת ice |  1
אונלי פאנס (צילום יח"צ וצילום מסך אתר onlyfans)
האתר אונליפאנס, שנותן במה ליוצרי תוכן המעלים אותו לחשבונם, עורר סערה מיומו הראשון באוויר, בשל סוג התוכן שעולה בו. מרבית המשתמשים פותחים חשבון במטרה להעלות תכנים מיניים, שרק מי שרוכש מנוי בתשלום, יכול לראות אותם.
לא כל משתמשי האתר מעלים תוכן מסוג זה אך מרבית תנועת הגולשים באתר, מגיעה מהתכנים האלו. האתר נסק במהרה מאז הוקם והצליח למשוך אליו עשרות מיליוני משתמשים שרכשו מנויים וכמובן, הרווחים שעשה האתר הגיעו במהרה לסכומי עתק.
אתמול (שישי) פורסם באתר החדשות BBC כי הבעלים של האתר, לאוניד רדבינסקי, שלשל לכיסו במשך תקופה של שנתיים, לא פחות מ-631 מיליון דולר, ברקע העלייה החדה במספר המנויים באתר.
בשנת 2023 נוספו לאתר השנוי במחלוקת 50 מיליון מנויים ולא פחות ממיליון יוצרי תוכן שנרשמו. מספרים אלו מצביעים על עלייה חדה בשיעור של כ-29% בהרשמה. בנוסף, ב-2023 החברה אומרת כי יוצרי התוכן הרוויחו לא פחות מ-6.6 מיליארד דולר. זאתר כאשר האתר לוקח מהם עמלה של 20%.
הבעלים רדבינסקי נהנה מהרווחים העצומים הללו ומאז חודש נובמבר לשנת 2023, הכניס לכיסו 159 מיליון דולר, כאשר עד לתקופה זו, הכניס 472 מיליון דולר. סכומים אלו עלולים להיות מוכפלים ואף יותר אם במהלך השנים הקרובות יצליח האתר לשמור על קצב העלייה במשתמשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סרסורים דיגיטליים (ל"ת)
    אזרח 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור