ויראלי

גילי מוסינזון נלחם ב-onlyfans: אתר חדש למבוגרים בלבד בישראל

כוכב הכדורסל לשעבר רוצה ליהנות מהחיים וגם להרוויח כסף מפלטפורמה חדשה שהוא יצר שתנסה להתחרות באונליפאנס: "גמלה בליבי החלטה להקיף את נושא הסקס ב-360 מעלות ולהנגיש את המין וזה מה שאני עושה כרגע" | ריאיון
גילי מוסינזון (צילום איציק אלזרק)
תשובה ישראלית ל-ONLYFANS המדובר והמושמץ כל כך? האתר החדש של גילי מוסינזון, כדורסלן העבר ששמו נקשר לאירועים חברתיים עם פן מיני ומסיבות של חילופי זוגות,  www.swipofans.com עלה השבוע לאוויר ומציע תוכן ישראלי למבוגרים בלבד, או במילים פחות מכובסות: אפליקציית לתוכן מיני שתתחרה בגרסה העולמית של אונליפאנס.
יש לציין כי מוסינזון עצמו שם בפול-פאוור ומתכוון ללכת עוד צעד אחד רחוק מעבר למה שכבר הלך רחוק: "אני שם בכל מובן המילה מפיק עורך יוצר ואף מספק את הפלטפורמה בה ניתן למכור את סוג התוכן הזה זה ממש כיף".
 
בריאיון ל-ice, מספר כוכב הכדורסל לשעבר על מה הוביל למהלך, מי עומד מאחורי הפלטפורמה ומשקיע בה, איך מרוויחים כסף בישראל מתוכן מיני, ואיך בעצם לא גולשים למחוזות הפורנו?
מתי התחיל הרעיון והאם יש משקיעים מאחורי הפלטפורמה החדשה?
"התחלתי לחשוב על זה בתקופת הקורונה, ולקח לי מלא זמן, סביבות 3 שנים לעבוד על כל החלקים בפאזל עד השבוע שעבר שהאתר עלה לאוויר. אין משקיעים לאתר - הכל אורגני ועם עשר אצבעות.   עד הקורנה הפקתי מסיבות אהבה, שזה מילים מכובסות לחילופי זוגות, וכשהגיע הקורונה כמו הרבה אנשים אחרים, לא יכולתי לעסוק במה שעסקתי עד כה והייתי צריך להמציא את עצמי מחדש  והתחלתי לעשות 'מסיבות מוסינזון' שזה כמו מסיבה רגילה ושובבה רק שהיא נערכת בזום אנשים מתפשטים וממשתובבים. בתקופה של המסיבות זום, הבנתי כמה ביקוש יש לתוכן מהסוג הזה ומשם צמח הרעיון עד לכדי האתר שהקמתי, בו כל יוצר תוכן יכול להתעשר מהתוכן שהוא יוצר בעצמו וכאמור זה לא מחייב שיהיה תוכן מיני אבל בהחלט אפשרי ומומלץ:".
איפה פוגש אותך עולם התוכן?
"הבית בו גדלתי והאהבה לתוכן ויצירה ישראלית משכו אותי לתחום ואני שמח שיכול לעודד יצירה ישראלית. מקורית ולתת במה ליוצרים/ות".
אתה מצפה גם לרווח כספי, זה עסק לכל דבר?
"כמובן. הקמתי חברה - סוויפו מדיה בע"מ. יש לנו קהילת סקס פוזיטיב באתר  www.swipo.co.il עם 6,000 מנויים רשומים יש לנו את קהילת הטלגרם עם למעלה מ-40 קבוצות בנושא מין, מיניות ומגדר ו-10 קבוצות וואטסאפ. אנחנו מפיקים מסיבות מין וגם יש לנו את אתר למכירת כרטיסים לאירועים עם אופי דומה ומכירת צעצועים למבוגרים www.swiposhop.co.il, גמלה בליבי החלטה להקיף את נושא הסקס ב-360 מעלות ולהנגיש את המין וזה מה שאני עושה כרגע. יש מאחוריי קהילה הולכת וגדלה של קהל ליברלי שכבר מזמן הפסיק להתבייש באורכת חייו ומחפש אנשים אליהם הוא יוכל להתחבר ועם תחביבים משותפים. האתר שעלה השבוע www.swipofans.com הוא החתיכה האחרונה שהייתה חסרה לי בפאזל מאחר והתוכן מניע את העולם. אין ספרים, מחזות, שירים וקולנוע ללא התוכן ולכן הוא מניע את העולם ואני לא יוצא מן הכלל במובן הזה".

גילי מוסינזון.  צילום: איציק אלזרק
איך אתה לא גולש אם ככה למחוזות הפורנו?
"הייתי מעדיף לקרוא לזה תוכן למבוגרים, וכמובן שאני שם בכל מובן המילה: מפיק עורך יוצר ואף מספק את הפלטפורמה בה ניתן למכור את סוג התוכן הזה. זה ממש כיף אתה מוזמן בהחלט להיכנס ולהתרשם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבנאדם גאון
    ג'יזס 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן בילזריאן הישראלי, מינוס הפסון המאוס והפתטיות. גילי אתה אמן גדול תמשיך עם כל מה שאתה עושה חייבים עוד אנשים שכמותך 3>
    סגור
  • 2.
    חזור בך לפני שיהיה מאוחר
    יהודי 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחטיא הרבים... תחזור בך ועשה תשובה עכשיו. תלמד מה זה זרע לבטלה ותבין מה ה"תרומה" שלך לחיילים ולעם גורמת
    סגור
  • תן קצת להנות
    ג'יזס 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה אתה רוצה לשמור את קופיפו במכנס יש אנשים שאוהבים להוציא למה להחליט עליהם זרע לבטלה זה חרטוט שהמציאו אנשים קטנים ורעים שרצו לשלוט באנשים נבערים וקטנים כמוך שתהיה בריא שאלוהים ייתן לך מוח אמן
    סגור
  • 1.
    מכוער (ל"ת)
    בע 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור