בריאות

מכה מתחת לחגורה: אדם נעצר על ביצוע ניתוחים לא חוקיים להגדלת איבר מין

החשוד, קיטיקורן סונגסרי, נעצר לאחר שפעל כמנתח פלסטי ללא הכשרה וניהול קליניקה בלתי חוקית. הוא הודה בביצוע ניתוחים לא חוקיים להגדלת פין ונתפס לאחר תלונה על זיהום קשה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
בתאילנד נעצר קיטיקורן סונגסרי, בן 36, לאחר שהתחזה למנתח פלסטי והפעיל קליניקה בלתי חוקית בעיר סאמוט סקהון, במרכז המדינה. סונגסרי נעצר בעקבות פשיטה של המשטרה על המרפאה שלו, אשר התבצעה לאחר שתלונה הוגשה על ידי אחד מהמטופלים. המטופל, שביקש להישאר בעילום שם, עבר ניתוח להגדלת פין באמצעות שתלי סיליקון אצל סונגסרי ונותר עם זיהום קשה באיבר המין.
בעקבות התלונה, המשטרה שלחה שוטר סמוי למרפאה כדי לעבור פרוצדורה דומה, וכאשר השוטר היה על שולחן הניתוחים, כוחות המשטרה פשטו על המקום. סונגסרי הודה במהלך חקירתו כי ביצע ניתוחים פלסטיים ללא רישיון והודה גם שאין לו הכשרה רפואית. הוא סיפר שעזב את בית הספר בכיתה ט' והחל לבצע הגדלות פין בגיל 14, כשהוא למד את השיטה דרך סרטונים באינטרנט.
לפי ממצאי החקירה, סונגסרי פעל כ"מנתח פלסטי" במשך שנים, תוך שהוא מבצע בין שניים לשלושה ניתוחים להגדלת פין בחודש. עבור כל פרוצדורה, הוא גבה סכומים הנעים בין 5,000 באט (575 שקלים) ל-20,000 באט (2,300 שקלים). סונגסרי מואשם כיום בניהול מרפאה בלתי חוקית ובביצוע פעולות רפואיות ללא רישיון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה