בריאות

מאובדן איבר מין בתאונת אופנוע ועד חיי מין משופרים: זה הסיפור המפתיע

גבר בן 33, שאיבד את איבר מינו בתאונת אופנוע, מדווח על שיפור משמעותי בחיי המין שלו ושל אשתו לאחר התאונה, ומדגיש את השפעת התמיכה הזוגית והיכולת להתמודד עם האובדן
מערכת ice | 
רוכבי האופנועים (צילום פלאש 90/ משה שי)
גבר בן 33, נפגע בתאונת אופנוע קשה שהובילה לאובדן איבר מינו. הוא שיתף כיצד אובדן איבר מינו השפיע על חייו המיניים והרגשיים. התאונה התרחשה בשנת 2020, כאשר רוכב האופנוע נפגע מנהג שיכור, וכתוצאה מההתנגשות, איבר המין שלו נחתך. לאחר ניתוח לשחזור האיבר, התפתח זיהום חמור, מה שגרם לניתוח נוסף מה שהשאיר את הגבר עם איבר קטן מאוד.
למרות איברו הקטן של הגבר, הוא מדווח על שיפור ניכר בחיי המין שלו ושל אשתו. בהתחלה, ההתמודדות עם האובדן הייתה קשה מאוד מבחינה נפשית, והוא חווה תחושות של חוסר ערך וספקות לגבי הקשר הזוגי שלו. עם הזמן, הוא החליט לא לקחת את עצמו ברצינות יתרה והתחיל להשתמש בהומור כדי להתמודד עם המצב. שינוי זה אפשר לו ולרעייתו לגלות חוויות מיניות חדשות, כולל שימוש בצעצועי מין מה שגרם לשיפור משמעותי בחיי המין שלהם.
בנוסף, הגבר הצליח לשמור על יכולת הפליטה מהאזור שנותר וגם לתת שתן באופן רגיל, אך איבד את האופציה לעשות זאת בעמידה. הוא התמודד גם עם זיהומים שדרשו קטטר זמני ואף איבוד אחד מאשכיו. הגבר שיבח את התמיכה הבלתי פוסקת של אשתו והדגיש את החשיבות של תמיכה זוגית בתהליך ההחלמה. כיום, הם שוקלים אפשרות לאמץ ילדים, ומציינים את היכולת למצוא את הצדדים החיוביים גם לאחר אובדן קשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה