תקשורת ומדיה

מפיקת חדשות 13 משתפת על ההיכרות עם החטוף: "אני בסיוט"

מפיקת החדשות בערוץ 13 משתפת כי הכירה את החטוף אור לוי מגבעתיים בזמן שהשניים עבדו במשמרות בנתב"ג: "חלקנו עמדה ביחד, הוא סיפר לי על הטיול שהוא מתכנן ואני על זה שהחלום שלי זה לעשות דברים גדולים בטלוויזיה"
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
מפיקת החדשות בערוץ 13 דנה מזור שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה היום (שני) לכבוד ה-7 באוקטובר את ההיכרות האישית שהייתה לה עם אחד החטופים, אור לוי.
אור בילה יחד עם אשתו בפסטיבל הנובה, היא נרצחה ואור נלקח בשבי לעזה. בסטורי שפרסמה מפיקת החדשות היא פרסמה כי השניים הכירו כשעבדו יחד בנתב"ג בדיוטי פרי. 8 שנים מאוחר יותר הפכה מזור למפיקת חדשות בערוץ 13 וסיפרה כי חלומה הגדול לעבוד בטלוויזיה הפך לסיוט: "אני נאלצת להכין לשידור את סרטון החטיפה של אור לעזה. כשהוא כפות ומפוחד ברכב המחבלים. אשתו נהרגה בנובה לנגד עיניו. הבן שלו התינוק עוד מחכה לו".

(מתוך חשבון האינסטגרם של דנה מזור)
בסטורי נוסף שהעלתה לחשבונה כתבה מפיקת החדשות עד כמה היא מייחלת לשובו של אור הבייתה: "אין יום שאני לא חושבת עליו ומתפללת לשדר את החזרה שלו הבייתה וכמה שיותר מהר. אסור לנו לוותר עד שאור וכולם יחזרו הביתה. זו היהדות, הישראליות, אין לנו תקומה בלי זה. ואיפה שאתה אור, מקווה שאת חזק, ושעוד קצת כל זה ייגמר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה