בארץ

שרה נתניהו בכאב: "משפחות החטופים - אני כאן אתכם, נמשיך עד שננצח"

רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, לוקחת חלק ביום הציון לטבח הנורא, ומשתפת את תחושותיה הכואבות: "הלב כבד והכאב אינסופי, עם ישראל עומד מאוחד, עד שנשיב את כל יקירנו הבייתה וננצח"
מערכת ice | 
שרה נתניהו (צילום מסך איסנטגרם)
שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלקחה חלק פעיל השנה בסיוע האזרחי, ואף ערכה מפגשים רבים ושיחות עם משפחות שכולות, ומשפחות החטופים, חושפת פן אישי בפוסט ארוך על תחושותיה בציון השנה לשבעה באוקטובר.
דבריה של נתניהו, מגיעים לאחר ששבוע שעבר, לפני נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם בניו-יורק, הגיעה יחד עם בני משפחות החטופים לקברו של הרבי מלובביץ' בתפילה לחזרת החטופים הביתה ושמירה על חיילי צה"ל.
עתה היא מספרת את תחושותיה מהפן האישי: "היום, שנה אחרי השבעה באוקטובר, הלב כבד והכאב אינסופי", כתבה נתניהו בחשבון האינסטגרם שלה.
"קשה לתאר במילים את הרגעים ההם של זוועות שפקדו את מדינתנו. אבל יותר מכל, השנה האחרונה הייתה שנה של חיבור עמוק ומיוחד עם הכאב והתקווה של המשפחות הרבות שאיבדו את היקר להן מכל.
במהלך השנה, פגשתי משפחות רבות – משפחות חטופים שעדיין ממתינות, משפחות חטופים שחזרו משבי המרצחים, משפחות שכולות שנשארו עם חלל שלא ניתן למלא, ולוחמים אמיצים שמסכנים את חייהם למען כולנו. ישבתי איתם שעות רבות, בימים ובלילות, ושמעתי את סיפוריהם הכואבים.
 
בכל מפגש, פגשתי לא רק כאב, אלא גם עוצמה, גבורת הנפש ורוח שאין לה אח ורע. כל אחת מהפנים שראיתי וכל אחד מהסיפורים ששמעתי נשארו חרוטים בלבי לעד.
שמעתי מאימהות שעדיין מחכות לילדיהן, מאבות שעדיין נלחמים להאמין שיהיה סוף טוב, ומילדים שנשארו בלי הורים, אבל מלאי גאווה בזכרם. אין לי מילים שיוכלו להקל על הכאב הזה, אך אני רוצה שתדעו שאנחנו כאן איתכם. כל יום שעובר, כל רגע של תקווה ותפילה – אני נושאת איתי אתכם בליבי.
הלוחמים שלנו, אלה שנמצאים בקו החזית ובעורף, הם סמל הגבורה של העם שלנו. הם מייצגים את כל מה שטוב ויקר בנו – הנחישות, האומץ, והאהבה האינסופית למדינה שלנו.
על גבורת המשפחות השכולות, גבורת משפחות החטופים ועל גבורת הלוחמים שלנו בצה”ל, בשב”כ, במשטרה ובמוסד – כל כוחות הביטחון הגיבורים והנפלאים שלנו. הם מוכנים להקריב את חייהם כדי להבטיח שאנחנו נחיה פה בביטחון.
העיניים שלהם מספרות את הסיפורים הכי מרגשים של אהבה לארץ הזו ולאנשים שלה. הם יודעים עבור מה הם נלחמים, והם עושים זאת מתוך אמונה שלמה.

לכם, משפחות החטופים, השכולות והלוחמים – אני כאן איתכם, מחבקת אתכם מרחוק ומקרוב. אנחנו עם אחד, ואתם לעולם לא תהיו לבד. עם ישראל עומד מאוחד, וכך נמשיך, בכל הכוח והאמונה, עד שנשיב את כל יקירינו הביתה וננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה