ויראלי

כוכבת האח הגדול מובכת: "כוכב ליגת העל בגד בי"

הדר שירי חשפה בין היתר: "הוא בגד בי פעם אחת, הייתי במשחק כדורסל שלו ומישהי פשוט נדבקה אליי קצת ולא הבנתי מה הוייב ומה הולך, ואז היא שאלה אותי, 'בשביל מי את פה?', אז אמרתי לה בצחוק ש'זה שפה – זה בעלי' ואז היא עושה לי ככה", היא הבינה שאותה אישה סיפרה לה לראשונה על כך
מערכת ice |  1
הדר שירי, בחדר האח הגדול (צילום מתוך שידורי "האח הגדול", רשת 13)
ממש לפני כמה שבועות, נפרדה הדר שירי מבית "האח הגדול" ברשת 13, אבל היא מספרת שהנחיתה בעולם שהשאירה לפני הכניסה לבית לא ממש חיכה לה והנחיתה הייתה קשה להחריד. היא סיפרה בפודקאסט "מי מספר לכם" של רומי גיאור, כי שחקן הכדורסל מליגת העל עימו היא יוצאת בוגד בה ואף גילתה זאת במהלך המשחק שבו הגיעה לצפות בו.
שירי חשפה בין היתר: "הוא בגד בי פעם אחת, הייתי במשחק כדורסל שלו ומישהי פשוט נדבקה אליי קצת ולא הבנתי מה הוייב ומה הולך, ואז היא שאלה אותי, 'בשביל מי את פה?', אז אמרתי לה בצחוק ש'זה שפה – זה בעלי' ואז היא עושה לי ככה".

בפודקאסט הציגה הדר באמצעות פניה את הפרצוף שהגדירה מתחמק בסוג של "לא נעים בכלל לומר". תחילה שירי לא הבינה מה הייתה הכוונה בפרצוף ושאלה את אותה אישה שענתה: "לא, לא, כלום", אך היא חזרה: "מה זה המבט הזה?"
בין התגובות היו מי שטענו כי לכאורה מדובר בג'יי פי טוקוטו, הפאוור פורוורד של הפועל עפולה שכבר שיחק בארץ בעירוני רמת גן ובהפועל תל אביב, כשהוא נחשב לאחד הזרים היציבים ביותר בכדורסל בישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין את הפינס שלי
    יורגן זוכמיכמורגן 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בואי תראי מדחק שלי עם 2 כדורים
    סגור