קריירה ולימודים

הזמר במסכה בהלם: האם מעיין אדם מסתתרת מתחת למסכה?

מעיין אדם רומזת שהיא משתתפת ב"הזמר במסכה"? "פתאום אני קולטת שאפילו איש אחד בעולם לא חושב שאני בזמר במסכה. בכולם חושדים ובי לא. למה?"
מערכת ice |  3
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
התוכנית "הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה לשגע את מדינת ישראל כאשר החשיפה האחרונה שהתרחשה בפרק האחרון שהיה אתמול (שני) הדהימה את כולם אחרי ששרית פולק, אשתו של סטטיק דאז וגרושתו הנוכחית הסתתרה מאחורי המסכה של הרובוט והיממה את כולם. 
מי שקצת ניסתה לחפש תשומת לב דרך התוכנית "הזמר במסכה" היא מעיין אדם, שהעלתה היום סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא תהתה מדוע אף אחד לא מנחש את השם שלה ולא חושב שהיא מסתתרת מאחורי אחת התחפושות.
אדם כתבה: "הסוכר מאוד מחדד לי את המחשבות ופתאום אני קולטת שאפילו איש אחד בעולם לא חושב שאני בזמר במסכה. בכולם חושדים ובי לא". מתחת לסטורי שהעלתה, אליו הוסיפה תמונה שלה מהמיטה בביתה עם פרצוף שנראה די מבואס מהעובדה שאף אחד לא חשב עליה, אדם צירפה סקר בו היא שאלה "למה"? וצירפה את התשובות הבאות: "1. כי את שרה זוועה חיים שלנו. 2. כי אף אחת שם לא שרה טוב כמוך. גם בריטה לא חושבים". אז מה התשובה הנכונה לדעתכם?
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היא השם הראשון שעלה לח ב״זמר״
    שי 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהסיבה הפשוטה שהיא בכל מקום, היא מסחטת תשומת לב, בכלל לא הסתכלתי תחת איזו מסכה אבל היא שם בטוח, איפה שיש קהל, רייטינג, תשומת לב וכסף לא יזיק היא תהיה שם.
    סגור
  • 2.
    היא תחפור לנו כמה חודשים אחרי החשיפה (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מעיין אדם-צאי לנו מהורידים (ל"ת)
    מתי תביני? נמאסת! 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור