תקשורת ומדיה

מעיין אדם מתפרקת בדמעות: "זה חנק אותי, כמו חץ בלב"

מעיין אדם, סיפרה על ההחלטה לעזוב את את חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת וחשפה את הכאב מהתגובות הקשות שהיא מקבלת: "כל אחת מהתגובות היא כמו חץ בלב. אני יודעת שאני כוסברה, אני יודעת שלא כולם אוהבים אותי"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מגישת הטלוויזיה וכוכבת הריאליטי, מעיין אדם, שנפרדה לפני כחודשיים מתוכנית הבוקר של ניב רסקין, "חדשות הבוקר" בקשת 12, ואילנית לוי, צילמו פיילוט, בדרך לתוכנית יומית חדשה בערוץ. בנוסף, אדם התייחסה לתגובות על הידיעה עזיבתה את התוכנית בראיון שערכה ל-103FM, במהלכו פרצה בבכי תוך שהיא מדברת על הביקורות נגדה.
אדם סיפרה תחילה על התגלגלות העניינים: "עזבתי את תוכנית הבוקר בתקווה ובאמונה שאני ראויה להגיש תוכנית, ולא לשבת ליד המגיש. אני קוראת עוד ועוד תגובות של אנשים שכתבו: למה שוב מעיין׳, ׳אי אפשר לראות אותה כבר׳, ׳אי אפשר לשמוע אותה כבר׳, ׳אני לא סובלת אותה׳, ׳למה היא על המסך שלנו׳, ועוד אחת ועוד אחת וכל אחת היא כמו חץ לתוך הלב ובאמת את יושבת ואת חושבת ׳למה?׳ אני יודעת שאני כוסברה, אני יודעת שלא כולם אוהבים אותי".
אדם הוסיפה: "זה חנק וחנק אותי, הייתה הדלקת נר עם חברים והמשפחה, הרגשתי שאני לא רוצה ללכת, אני רוצה לשכב מתחת לפוך. אני בטוחה שגם למאזינים והמאזינות שלנו לפעמים נורא קשה, המציאות מכה בהם ומשהו לא מסתדר בעבודה ושהם נכשלים, או שהם מגיעים לאיזה שהוא מקום והם לא אהובים בו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קחי לתשומת ליבך .
    יעקב 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קחי לתשומת ליבך .
    סגור