קריירה ולימודים

יו"ר מפעל הפיס מאיים: "נפטר את מי שלא יתחסן"

אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס הודיע לעובדיו כי יזמן לשימוע כל מי שלא יתחסן ולא תינתן אפשרות לבדיקת קורונה בכניסה למשרד: "בתי המשפט החלו להבין את עומק הבעיה ומתנהלים בהתאם. אין לשום עובד זכות לסכן אחרים"

בן רז | 
ביתן מפעל הפיס (צילום Bizportal)
יושב ראש מפעל הפיס אביגדור יצחקי, יצא אתמול (שלישי) למאבק בעובדים שלא התחסנו נגד נגיף הקורונה ואף שלח מכתב ובו סנקציות לעובדים שיגיעו למקום העבודה ללא חיסון.
במזכר שנשלח לעובדים, הודיע יצחקי כי עובד שלא יתחסן - יפוטר ולא תתאפשר אלטרנטיבה של בדיקת קורונה בכניסה למשרדים. יו"ר מפעל הפיס יצחקי הבהיר באתר ynet כי אינו חושש מהשלכות משפטיות והוסיף כי "בתי המשפט החלו להבין את עומק הבעיה ומתנהלים בהתאם. אין לשום עובד זכות לסכן אחרים".
כמו כן, גם אמר: "במפעל הפיס יש 300 עובדים באופן ישיר ועל אלפי זכיינים. זאת בכלל לא שאלה, כל העובדים של מפעל הפיס ללא יוצא מן הכלל יהיו מחוסנים וכך גם כל הזכיינים מחויבים בחיסון. אין פה שום שאלה ואין הנחות. הרוב המכריע של העובדים כבר הבינו שהאמירה שלנו היא רצינית ורוצים להתחסן"
חשוב לציין כי מפעל הפיס הוא הארגון הראשון בארץ שפועל בצורה זאת ומכריח את העובדים להתחסן ללא האפשרות לבדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה