רכב

פיאט בבשורה ענקית: מחזירה את הרכב האהוב לישראל

פיאט ישראל תחל לשווק בשבועות הקרובים את הדור השלישי של המסחרית הקטנה דובלו, לאחר שמלאי ראשון של הרכב כבר הגיע לישראל. שיווקו של הדור השני של דובלו, שהוצג ב-2009 וחודש ב-2014, פסק לפני כמעט שנתיים
מערכת ice | 
פיאט 500e (צילום יח"צ)
פיאט ישראל תחל לשווק בשבועות הקרובים את הדור השלישי של המסחרית הקטנה דובלו, לאחר שמלאי ראשון של הרכב כבר הגיע לישראל. שיווקו של הדור השני של דובלו, שהוצג ב-2009 וחודש ב-2014, פסק לפני כמעט שנתיים. כך פורסם במגזין "אוטו".
הדור השלישי של דובלו הושק ב-2022 ובפועל זו סיטרואן ברלינגו, ממש כמו פיג'ו ריפטר, מכונית שאינה מיובאת לישראל, אופל קומבו וטויוטה פרואייס סיטי, שהן דווקא כן מיובאות לכאן. פיאט דובלו החדשה, כמו סיטרואן ברלינגו הנוכחית מ-2018, תוצע הן עם מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר המייצר 130 כ"ס ותיבה אוטומטית 8 הילוכים, הן בגרסה חשמלית שיש לה הספק של 136 כ"ס; לגרסה זו סוללה של 50 קוט"ש, טווח של 266 ק"מ, והספק הטעינה המהירה 100 קוט"ש.
גרסת הדיזל תוצע עם חמישה מקומות במרכב רגיל, שבעה מקומות במרכב מוארך, וגם כרכב משלוח (ואן סגור). הגרסה החשמלית תוצע בשלב ראשון עם חמישה מקומות, אבל בהמשך יגיעו גרסאות מרכב נוספות. המפרט הבטיחות זהה לזה שבברלינגו, המחירים צפויים להיות קרובים, ובפיאט פועלים ליצירת בידול לטובתם באמצעות האחריות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה