שיווק ופרסום

עומר אדם ויעל שלביה צמודים: זה המהלך החדש שלהם

השניים הצטלמו היום לקמפיין ראשון משותף למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה. כפי שפורסם לאחרונה יעל הצטרפה למשפחת אופטיקנה ותשמש כפרזנטורית מותג הבית קאטליה לצד בן זוגה שמשמש כפרזנטור כבר תקופה ארוכה
מערכת ice | 
עומר אדם ויעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
הזמר עומר אדם ובת זוגו הדוגמנית הבינלאומית והשחקנית יעל שלביה חזרו לארץ על מנת לצלם קמפיין למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה, אבל זה לא היה הכל, כי עובדי קשת 12 שנהנו אמש (רביעי) ממסיבת פורים קיבלו בהפתעה הופעה נדירה ממנו כאן בישראל.
השניים הצטלמו היום לקמפיין ראשון משותף למותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה. כפי שפורסם לאחרונה יעל הצטרפה למשפחת אופטיקנה ותשמש כפרזנטורית מותג הבית קאטליה לצד בן זוגה שמשמש כפרזנטור כבר תקופה ארוכה.
 
מותג המשקפיים החדש Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות.  העיצובים של המותג שואבים השראה מבתי האופנה הגדולים בעולם, תוך שימוש בחומרים וטכניקות המתקדמים בתחום והינו המותג הראשון בישראל המשתמש בחומרי גלם ממוחזרים.
כזכור, לפי פרסום בישראל אדם ושלביה יצטלמו לקמפיין משותף למותג. עומר ויעל עזבו לדובאי בתחילת השנה לתקופה בלתי מוגבלת ואת מרבית זמנם מבלים בדירה בדובאי. עד היום אדם הגיע לארץ פעם אחת בביקור חשאי שלא ידוע עליו כל כך הרבה פרטים.
מקור השם של המותג "קאטליה", הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya  אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר, אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם ומחפש לא את הדבר הסטנדרטי ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש. המותג מאופיין בעיצובים טרנדיים, שמשלבים בין החיים הדיגטליים לפיזיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה