שיווק ופרסום

נטע אלחמיסטר וטרמינל X מציגים: כך תיראה האופנה בישראל

נטע אלחמיסטר חברה לטרמינל X כשהפכה לפרזנטורית שלהם והציגה קמפיין חדש תחת הכותרת: "חייבת את זה?", בו חברת הביגוד מציעה משלוחים מהירים מהיום למחר
מערכת ice |  1
נטע אלחמיסטר (צילום TERMINAL X)
הפרסומת החדשה של אתר האופנה TERMINAL X בהובלת הפנים החדשות של האתר, נטע אלחמיסטר, שעלתה לאחרונה, משלבת סלוגן חדש, שבהמשך ילווה את השפה החדשה של האתר – "חייבת את זה? YOU GOT IT  REAL TIME SATISFASHION. 
בפרסומת, הפרזנטורית נטע אלחמיסטר, צועדת על מסלול תצוגת האופנה ומבחינה בקהל בבלוגרית האופנה עינב כהן שלבושה בחליפה של המותג TERMINAL X. נטע, שחייבת להשיג את החליפה הזו גם לעצמה, נקלעת לקונפליקט פנימי – איך מתמודדים עם הרצון העז להזמין באופן מידי חבילה מ-TERMINAL X בעודה צועדת המסלול לעיני הקהל המריע? לבסוף היצר מנצח – נטע נשברת, מרימה את הטלפון ומזמינה את החליפה תוך כדי התצוגה. למחרת נטע מקבלת את החבילה מהשליח, מתלבשת בחליפה שרכשה ונראית מאושרת מבגדיה החדשים שהגיעו במהירות עם שליח עד ביתה.
אתר האופנה TERMINAL X מציע למעלה מ-180 מותגים מקומיים ובינלאומיים, מוביל ערכי חדשנות, אופנה וסטייל, מציע משלוחים מהירים 'מהיום למחר' המותאמים במיוחד למי שמתקשה לדחות סיפוקים ולחכות מספר ימים למשלוח. מגמת INSTANT SATISFASHION שהתפתחה בעולם מתארת את הקושי להמתין, והקמפיין עונה בדיוק על הצורך ומציע מענה מידי למי שרוצה להתחדש בבגדים או חייבת לוק מהיר לאירוע, מבלי לצאת מהבית. 
הפרסומת צולמה במנחת המטוסים בראשון לציון, במקום בו התקיימה תצוגת האופנה של אתר האופנה TERMINAL X. היצירה באחריות משרד הפרסום peach content, בבימוי של נמרוד מגל ופרץ מרקיש, צילום של דוד רודוי והפקה על ידי אורי אמיתי הפקות. לאורך הפרסומת נשמע עיבוד מיוחד לשיר Satisfaction שנעשה לטובת הפרסומת.
ניר הורביץ, מנכ"ל ומייסד אתר TERMINAL X: "אתר TERMINAL X גאה לספק ללקוחותיו את הטרנדים החמים והמותגים הנחשקים ביותר בשוק האופנה. הקמפיין מבטא את הצורך הפנימי של כל מי שחי ונושם אופנה – להשיג במהירות את הבגדים מלאי הסטייל ולספק במידי את היצר האופנתי. הסלוגן החדש שאנו נושאים הוא ביטוי מדויק למענה המהיר שנותן אתר TERMINAL X שנבחר לאחרונה כאתר האופנה המוביל בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סכרת
    אנה 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם סכרת 2
    סגור