שיווק ופרסום

אשתו של ג'סטין ביבר משיקה קולקציית משקפיים

היילי ביבר, הדוגמנית, אשת העסקים ואשתו של הזמר ג'סטין ביבר, השיקה את קולקציית המשקפיים שעיצבה בשיתוף פעולה עם Vougue Eyewear לסתיו/חורף 2023-2022
מערכת ice | 
משקפיים היילי ביבר (צילום יחצ חול)

מותג המשקפיים Vogue Eyewear משיק את קולקציית סתיו/חורף 2023-2022 וחושף את הקולקציה החדשה בשיתוף עם אייקון האופנה והדוגמנית היילי ביבר. זו השנה השנייה שבה נערך שיתוף הפעולה של מותג המשקפיים עם היילי ביבר, שעיצבה את הקולקציה גם בשנה שעבר. כל מסגרת בקולקציית היילי ביבר ו- Vogue Eyewear מגיעה עם סמל חותם ייעודי על גבי מוט המשקפיים, כמו גם עם תיק נשיאה אופנתי ומותאם אישית. טווח המחירים של המשקפיים המעוצבים: 429-599 שקל.

       
היילי ביבר עם משקפיים מהקולקציה. קרדיט: יח''צ חו''ל
 


כזכור, מעבר להיותה דוגמנית מצליחה ואשת עסקים, היילי היא גם אשתו של הזמר ג'סטין ביבר שלאחרונה אובחן בחולה בתסמונת רמזי האנט שגרמה לשיתוק של מחצית פניו. בגללה הוא ביטל את סיבוב ההופעות שלו, שכלל בין היתר הופעה בישראל. אשתו בת ה-25 בדיוק השיקה מותג חדש, כשגם לה צצה בעיה בריאותית לא פשוטה, קריש דם שאילץ אותה לעבור ניתוח לב. 

במקביל לכל הצרות הללו, היילי הסתבכה בעניין משפטי סביב מותג יופי חדש שהשיקה תחת השם 'רוד'. מותג אופנה אחר שמשתמש בשם זהה מזה שמונה שנים תבע אותה על כך. הצוות המשפטי של 'רוד' המקורי טען שהיילי ניסתה לרכוש את הסימן המסחרי אבל כשסורבה, הדוגמנית המשיכה לכאורה להשיק מותג משלה תחת אותו השם. בתביעה נכתב: "מספר העוקבים הגדול של היילי והויוראליות שלה יגרמו לנזק מידי, מתמשך ובלתי הפיך למותג שלנו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה