שיווק ופרסום

פאולה רוזנברג עושה צעד נוסף בנושא דימוי הגוף

המגישה והפעילה פאולה רוזנברג שבחודשים האחרונים מקדמת את נושא דימוי הגוף החיובי נכנסת לשיתוף פעולה עם מותג הטיפוח דאב להמשך קידום הנושא בישראל
מערכת ice | 
פאולה רוזנברג סרט (צילום אביב חופי)
מותג הטיפוח Dove ממשיך לקדם יופי אמיתי בקמפיין גלובלי חדש להעלאת המודעות לאופן בו הלחץ ברשתות החברתיות והשימוש בפילטרים פוגעים בביטחון העצמי של נערות ונערים פאולה רוזנברג נבחרה להוביל את הקמפיין המקומי הכולל "מדריך לבניית ביטחון עצמי", מדריך דיגיטלי המכיל כלים להתמודדות עם הלחץ ברשתות החברתיות.
מותג Dove חרט על דגלו לקדם יופי "אמיתי". תפיסת העולם של המותג היא כי יופי צריך להיות מקור לביטחון וכי המותג יכול לעזור לנשים בכל מקום לאהוב את המראה שלהן ולהרגיש בטוחות בעצמן. במהלך השנים, מותג Dove התפרסם בזכות פעילות עקבית וארוכת טווח בזירות תקשורתיות וחברתיות, השמה במרכז יופי אמיתי – נשים בכל המידות, הצבעים, התפיסה המגדרית ועוד.
כחלק מאותה תפיסה, וכחלק ממהלך גלובלי של Dove, נערך סקר לבדיקת השפעת הרשתות החברתיות על דימוי הגוף של נערות ונערים. ההשפעה על בנות הנוער ניכרת במיוחד: מצאנו כי הגיל הממוצע בו מתבגרות עושות שימוש בפילטרים ובתוכנות עריכה בפעם הראשונה הוא בגיל 12. יתרה מזאת, המחקר מצא כי ככל שבנות הנוער מתבגרות, כך חוסר האהבה לדמותן ברשתות החברתיות גדל. אנו מאמינים שהתוצאות הללו הן סיפטמום לתפיסת יופי חד גונית, לא מציאותית ומקובעת.
בעקבות זאת, מותג Dove משיק קמפיין גלובלי להעלאת המודעות לאופן בו הלחץ ברשתות החברתיות והשימוש בפילטרים פוגעים בביטחון העצמי של נערות ונערים. פאולה רוזנברג - מגישת טלוויזיה, מרצה ופעילה בנושא דימוי גוף חיובי, נבחרה להוביל את המהלך בישראל מתוך חיבור והתאמה למסרים ולערכים של המותג.
בנוסף, להעלאת המודעות לנושא, המותג מציע "מדריך לבניית ביטחון עצמי" מדריך המיועד להורים, אשר נכתב ע"י מומחים אקדמיים, ומכיל כלים פרקטיים להתמודדות עם הלחץ ברשתות החברתיות. המדריך זמין להורדה באתר Dove. הקמפיין צפוי לעלות במהלך חודש אוקטובר ברשתות החברתיות ובסושיאל.
נגה בנר סוארי, מנהלת השיווק של תחומי הדגנים וטיפוח אישי וביתי יוניליוור: "פאולה רוזנברג היא פעילה בולטת בנושא דימוי גוף חיובי ולכן החיבור שלה לDove  טבעי לחלוטין. מותג Dove ימשיך לאתגר את השיח ולתת ייצוג למודלים מגוונים של יופי. אני מזמינה את כולן וכולם לקחת חלק בשיח החשוב בנושא, ולהכיר במורכבות והאתגרים שמציב הלחץ החברתי ברשתות והשימוש בפילטרים על נערות ונערים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה