טלוויזיה

נועה קירל חוגגת עם 8.5 מיליון שקל: לאן יילך הכסף?

משדר ההתרמה בכאן 11 'לב אחד' עם מיטב אמני ישראל והתזמורת הפילהרמונית. בסופו של דבר נתרמו במשדר 8.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום עומרי סילבר)
משדר ההתרמה של תאגיד השידור הישראלי כאן שנערך אמש (שני) בשיתוף מיזם "לב אחד" שהחל בכאן גימל וכאן תרבות והסתיים במשדר בכאן 11 עם מיטב אמני ישראל והתזמורת הפילהרמונית. בסופו של דבר נתרמו במשדר 8.5 מיליון שקל.
יום השידורים המיוחד "אנחנו כאן", נפתח בשעה 10:00 בכאן גימל ובדיגיטל של כאן, בהנחיית דודו ארז, גלעד כהנא, רבקה מיכאלי, נלי תגר, מאיה אלקולומברה, טל ארגמן, גואל פינטו ומיכל אסולין, ובהשתתפות עשרות אומנים וזמרים, שהתארחו ניגנו ושרו באולפן בשידור חי, בהם: אבי אברומי, איזי, אליאב זהר, אליעד, דקלה, התקווה 6, ואלרי חמאתי, זהבה בן, עברי לידר, עטרה אוריה, שמעון בוסקילה ורבים נוספים.

המשדר בכאן 11 נפתח בביצוע של גלי עטרי לשיר "אין לי ארץ אחרת", והמהלכו ביצעו את שיריהם, יחד עם נגני התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוח המנהל המוסיקלי להב שני, אמנים רבים בהם: עדן בן זקן, ענבל ביבי, תמיר גרינברג, יובל דיין, אמיר דדון, התקווה 6, עדן חסון, ואלרי חמאתי, נינט טייב, מירי מסיקה, דני סנדרסון, נועה קירל, שולי רנד, שלומי שבת ורבים נוספים. כל האמנים השתתפו בהתנדבות.
המשדר הסתיים בשירת התקווה עם עשרות על הבמה בהובלה של אמיר דדון, כשסרטים צהובים על ידיהם בקריאה להשבת החטופים. תמונות החטופים הוצבו על הכסאות באולם בהיכל התרבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה