טלוויזיה

האח הגדול מותקף: "מה הולך כאן? זה נורמלי?"

משפחתה וקרוביה של סתיו קצין זועמים: ״תגידו האם זה נראה לכם נורמלי? סתיו לא ראתה את המסוק הראשון שלה, כי הכניסו את כל הדיירים לתוך הבית, ואף אחד בכלל לא ראה. כל פעם שבאים לצעוק לה, מגרשים אותנו ומאיימים במשטרה, סתיו לא ראתה את המסוק השני מאותה סיבה"
מערכת ice | 
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
האם הפקת האח הגדול מונעת מסתיו קצין לקבל מסרים מחזקים מבחוץ? מתברר שמשפחתה של סתיו קצין ומעריציה מלאים בביקורת נגד הפקת הריאליטי של רשת 13 ומתרעמים על החלטות שנעשו לאחרונה.
הקבוצה״הכוח הורוד״ אירגנה מספיק כסף כדי להטיס מסוק תמיכה עם השלט ״סתיו את אייקון של המדינה אוהבים המשפחה והתומכים״. זו לא הפעם הראשונה שהיא מקבלת מסוק כזה, אחרי שבפעם הקודמת "האח הגדול" הורה לדיירים להיכנס לבית והיא לא זכתה ליהנות מהמסר.

עתה מתברר שגם את המסוק הזה פספסה קצין לאחר שהדיירים הצטוו על ידי האח הגדול להיכנס לבית. בינתיים קצין נשברה בבכי משום שהיא לא קיבלה כמו דיירים אחרים מסוק תמיכה. נציגיה כעסו ויצאו נגד ההפקה במסר נוקב.
ברשת נכתב: ״תגידו האם זה נראה לכם נורמלי? סתיו לא ראתה את המסוק הראשון שלה, כי הכניסו את כל הדיירים לתוך הבית, ואף אחד בכלל לא ראה. כל פעם שבאים לצעוק לה, מגרשים אותנו ומאיימים במשטרה, סתיו לא ראתה את המסוק השני מאותה סיבה. סתיו לא קיבלה אופציה לשיחת טלפון לא קיבלה אופציה לפגישה עם המשפחה. מה הולך כאן? לא הגיע הזמן שסתיו תקבל איזה קשר עם המשפחה שלה?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה