טלוויזיה

סתיו קצין חוטפת מכוכב "הישרדות": "הייתי חונק אותה, בלתי נסבלת"

דניאל ציוני, כוכב "הישרדות" תקף בחריפות את כוכבת "האח הגדול", סתיו קצין: "אנשים כבר לא יכולים לראות אותה. תאכלי את מה שבישלת. הפכת להיות שנואה רק בגלל עצמך
מערכת ice |  1
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דניאל ציוני, כוכב הרשת וכוכב תוכנית הריאליטי "הישרדות" ברשת 13 שפרש במהלך העונה האחרונה, העלה אתמול (שלישי) סרטון לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא תקף את סתיו קצין, כוכבת העונה הנוכחית של "האח הגדול".
על גבי הסרטון שהעלה ציוני הוא כתב: "כל מי שנכנס לתוכנית ריאליטי אמור לקחת את היתרונות והחסרונות שבדבר. לשבת ולבכות אחרי שהיא עושה סקנדלים לא עובד עליי, צר לי לבשר זאת. גברת סתיו קצין הגיעה מוכנה מהבית עם דף מסרים ותדריך קפדני שהיא עברה. כל מה שהיא מראה על המסך זאת מניפולציה אחת זולה עד פתטית".
דניאל ציוני אמר תחילה בסרטון שהעלה: "אני לא משדל לאלימות, אבל אימא שלי לימדה אותי משפט: 'מה שבן אדם עושה לעצמו אלף שונאים לא יעשו לו'. משמע, סתיו הפכה את עצמה לבלתי נסבלת בבית 'האח הגדול'. אנשים כבר לא יכולים לראות אותה, להכיל אותה, להריח אותה, לנשום אותה, קל וחומר להיות איתה באותו בית. חיימי, תאכלי את מה שבישלת".
בהמשך, פנה ציוני ישירות לסתיו קצין והטיח בה: "הפכת להיות שנואה רק בגלל עצמך, ואם זה היה תלוי בי ואם הייתי נמצא בבית, מזמן הייתי חונק אותה עם תוספות הפייק שלה, אבל כפרה, יש מצב אפילו שהייתי גורם לה לפרוש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשמה היא דוחה ברמות
    מרסל 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל לחנוק זה קיצון
    סגור