טלוויזיה

תלונות קשות נגד האח הגדול: רשת 13 מסתבכת בצרות?

עשרות צופים הגישו תלונות לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה בעקבות החרם על סתיו קצין. האם רשת 13 תספוג קנס כבד?
מערכת ice |  13
סתיו קצין בתכנית האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

על פי פרסום ראשון של רן בוקר היום (שני) אחרי הסצינה הקשה לצפייה של החרם נגד סתיו קצין בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה.

בין היתר נשמעו תלונות קשות נגד הערוץ המשדר והתכנית: ״שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו, זה הזוי שהפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים, היא בלתי נסבלת בעיקר בגלל היחס כלפיה״.
 



הרשות השנייה שאמורה לטפל בטענות עתידה לפתוח בבירור מול רשת 13 שמשדרת את הריאליטי הוותיק, אך יש לציין כי הכלים שלה די מוגבלים במקרים מהסוג הזה. לכל היותר היא תוכל להטיל קנס על רשת, אבל עונש משמעותי ממש אין ביכולתה להשית.

כזכור, גם בסוף השבוע התחוללה סערה בעקבות הקללות של שניר בורגיל שכמעט עלו לו במקומו באח הגדול. בעקבות הקללות הקשות שלו לסתיו קצין, בהפקת האח הגדול וברשת 13 מסרו: "מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי. השיחה עם שניר תשודר בקרוב בפרק".
כזכור, שניר בורגיל נשמע אמש (שישי) פותח פה על סתיו קצין ומשתמש במילים קשות: ״הבת ז#*ה הזו תמיד גורמת לי לריב איתה, כו#לאימא שלה בגבס. המזרובה המ#$יינת הזאת. בא לי לבעוט לה בראש. שטן האישה הזאת, עוד לא פגשתי דברים כאלה״, חבריו במטבח ניסו להרגיע אותו ללא הועיל.
השאלה שנשאלת כעת ברשתות החברתיות היא האם המתמודד יזכה לאזהרה או אפילו לסנקציה קשה יותר מצד האח הגדול, שבעבר גם העיף דיירים על התנהגות לא נאותה בעליל. האם סדרת הקללות הזו שווה פעולה קשה מצד הפקת התכנית?


 

תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    בזיון
    יחיאל 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזיון חצי שעה היום מראים שני מיפלצות ספיר ואברהם ככה כל תוכנית מראים שעה רק אותם ממש מכור בזיון
    סגור
  • 9.
    שניר העבריין
    דין 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אח גדול אני מאחלת לך שאם יש לך ילדים ככה יעשו להם יפגעו בהם ויחרימו אותם. תפסיק לפחד מהמשפחה של שניר הם עברייני צעצוע. מסתמכים על הבדואים מהדרום ולכן אתה מפחד מהאיומים שלהם
    סגור
  • 8.
    ספיר ושניר רעים מאין כמותם
    רפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ספיר התנהגה באלימות פיזית כלפי סתיו תפסה לה ביד בחוזקה ודחפה אותה על דבר כזה צריך להעיף זה התקנון של האח הגדול משהו מסריח שלא העיפו את ספיר ושניר
    סגור
  • מכור
    יחיאל 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה זמן מסך מקבלת ספיר אליקו והרשע אברהם
    סגור
  • 7.
    רשת 13 טמנה לעצמה פח גדול
    חיים 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה טמטום רוע ואלימות בתוכנית אחת? רשת 13 תיזכר לדראון בשל תוכנית האח הגדול, אוי לאחים כאלה...
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    לא משנה כמה מגעילה, אסור להחרים!
    אבי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש כאן הפרה בוטה מאוד. ילדים מתאבדים בגלל זה
    סגור
  • 5.
    כיביתי את הטלוויזיה ולא יכולתי לחזור לצפות
    לא אהיה קבל להתעללות 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הריבים המטופשים הם חלק מכל עונה, אבל מה שספיר עשתה לסתיו במקלחת ושאר הבנות המשיכו בחדר הארונות, פשוט מחריד. כמו שיש דברים שהם מעל פוליטיקה, זה הרבה מעבר לתמיכה במתמודד כזה או אחר. זה כבר לא משחק ולא טלוויזיה. אחרי כל העונות, לא אחזור לצפות. לא אהיה קהל להתעללות.
    סגור
  • 4.
    להעיף
    מ 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין ספק שסתיו מעצבנת וגם עושה דווקא לאנשים אבל מתחילת התוכנית התייחסו אליה לא יפה בגלל המראה שלה. אין שום מקום לחרם וניבולי פה לא משנה מה, זאת תוכנית של פריים טיים וגם ככה זה תת רמה אז לא צריך לרדת איתה יותר למטה. לצערי המון ילדים רואים את התוכניות הזאת ומתרגמים את זה אחר כך לחבריהם בבית הספר. מה שמעניין את ההפקה זה רייטינג אחרת היו מעיפים את השניר הזה, אין מה לתת אזהרה. מעיפים למען יראו וייראו.
    סגור
  • 3.
    סתיו קצין זה הדבר הכי מגעיל שיש
    יוסי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    התנהגות של כלבה ומראה חיצוני כמו של פוחלץ. כשהיא בוכה הפרצוף שלה הופך למכוער כל כך שבא להקיא. לרחם עליה זה כמו לעודד אותה שכן זה בדיוק מה שהיא מנסה להשיג. מחכה בכליון עיניים שתרד מהמסך ומהחיים הציבוריים.
    סגור
  • 2.
    הבכי של סתיו
    חיים 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סתיו עושה הצגות היא מתחילה לריב ןלעשות הצגה למצלמה ולחמם את כולם צריך להוציא אותה מבית האח הגדול במהירות
    סגור
  • הבכי של סתיו
    ורד 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אמיתי לגמרי הבכי נובע מהכאב שאף אחד חוץ מאתינ לא שם לב למשקעים מהילדות ועל הסבל שעברה קחו אויר ותנסו לשנות את היחס היא לא אדם רע היא נמצאת במצוקה וחייבת טיפול הלב נקרע עליה פשוט צריך להחרים את הערוץ
    סגור
  • 1.
    סתיו קצין
    רוני 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הדיירת סתיו קצין לא חפה מהתנהגות לא נאותה, נצלנית ואגואיסטית כלפי דיירי הבית, לא פלא שהיא עולה על עצביהם של הרבה דיירים!!
    סגור
  • סתיוו
    אפי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה התכנית לא מפרסמת את מספר המצביעים להדחה, לכל דייר, זה נראה שהתכנית משאירה אנשים היוצרים רייטינג, ולא באמת אהובים ע"י הצופים.אחרת סתיו מזמן היתה בחוץ.
    סגור