ויראלי

הפקת האח הגדול תחת מתקפה: "גם החזקים ביותר מתפרקים"

המודחת מ'האח הגדול' גל קספרס במתקפה נגד ההפקה: "אנשים שלא היו בבית של האח הגדול לא יבינו את ההלם הזה שיש כשפוגשים בחזרה את המציאות! מנסיון אישי שלי, גם האנשים החזקים ביותר מתפרקים. הדבר שהכי חיזק אותי בימים הראשונים היה המשפחה שלי ואתם. אני גאה בגיא איתן שעמד על העקרונות שלו וידע לפרוש בזמן"
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
דרמת ענק נרשמה ביום שני בבית האח הגדול, כאשר העונה החדשה של 'האח הגדול' ברשת 13, שכבר מספקת לא מעט ריבים, סערות, שערוריות, רומנים סוערים ורגעים מרגשים, סיפקה רגע דרמטי נוסף, כאשר ערוץ 26, המשדר את האח הגדול בפורמט של 24/7, לא היה זמין לצפייה והתברר כי אחד הדיירים הבולטים העונה עד כה, גיא איתן, הודיע על עזיבתו ובהמשך גם יצא מהבית.
לאחר 35 ימים ביקש גיא איתן, אחד מהדיירים הבולטים בבית האח הגדול לפרוש מהתכנית במהלך שעות אחר הצהריים ביקש גיא איתן להיכנס לחדר האח הגדול, ושם הביע את רצונו לסיים את דרכו בתכנית ולחזור לביתו.
גיא עזב את הבית לאחר שנפרד מהדיירים. איתן בן ה-33, איש עסקים המתגורר בתל אביב היה אחד מהדיירים הבולטים בעונה עד כה. לאחר השיחה עם האח הגדול, הוא דרש מהפקת התוכנית לעזוב מיד, כשהוא מתבצר בעמדתו. משלא הצליחו להגיע עימו להבנות, הוחלט כי הוא יעזוב.
המודחת מבית האח הגדול, גל קספרס, הגיבה לסערה וכתבה בסטורי שלה על גיא איתן כך: "אנשים שלא היו בבית של האח הגדול לא יבינו את ההלם הזה שיש כשפוגשים בחזרה את המציאות! מנסיון אישי שלי, גם האנשים החזקים ביותר מתפרקים. הדבר שהכי חיזק אותי בימים הראשונים היה המשפחה שלי ואתם! כל ההודעות והתגובות הטובות מכניסות בחזרה לפרופורציה ועוזרות על אמת אבל!! תרימו לאיש הזה שעמד על העקרונות שלו וידע לפרוש בזמן! אני גאה בו, גם אתם?!".
אלה איתן, אמו של גיא, כתבה בקבוצת התמיכה שנפתחה לכבוד השתתפותו באח הגדול כך: "חברים יקרים המון תודה על תמיכה ואהבה ענקית שתזכו לקבל כנתינתכם, אנחנו בדרכנו לאסוף את גיא שביקש לעזור, כמוכם גאים בו שיודע להבדיל בין טוב לרע ויודע מתי וממה להתרחק ולא להישאר בכל מחיר. מה שעבר שם לא מכירה אדם חזק יותר שהיה עובר זאת, אנו לא רוצים שישתגע כדי שיהיה טוב להפקה. אם ריסקו אותו נאסוף אותו לפחות בחתיכה אחת ובאהבה גדולה הוא שלנו".
יש לציין כי הערוץ לא היה זמין כבר לא מעט זמן ובמהלך העונה הוא גם לא יהיה זמין מספר פעמים למשך כמה שעות, אבל יש לכך סיבה טובה מבחינת ההפקה של התוכנית ברשת 13.
בפעם הקודמת הסיבה שהערוץ סגור לצפייה במשך שעות ארוכות היא "בגלל משימה", על פי גורמים בהפקה. כמובן שבכל שבוע יש משימה, כך שמפעם לפעם צפוי השידור בערוץ לרדת מהאוויר כדי לאפשר את צילומי המשימה שיופיעו לראשונה רק בשידור ברשת 13.
רק ביום בשבת נרשם רגע מפתיע נוסף עם מיני פדיחה בשידור חי. תקלה טכנית באוזנייה של המגיש גיא זוארץ הובילה לכך שהוא נאלץ להחליף את האוזנייה של ההפקה באוזניית AirPods כדי להמשיך ולתקשר עם ההפקה עד לסיום השידור. בסטורי שלו באינסטגרם זוארץ כתב: "דברים שקורים בשידור חי!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האח הגדול
    ענת 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שדוקא מעידן מורד לא לקחתם תגובה האדם הכי מקסים שהיה בבית האח הכי ענו ובחרתם לקחץ תגובההשל גל ?, מעניין למה אתם לא פחות מהאח הגדול שחיפש רייטינג עי הכפשה קללות הצתת הדיירים אחד על השני ממתי האח מסכים לקללות וניבולי פה בתוכנית שלו? משנה לשנה זה הופך להיות יותר גרוע יש להסיר את התוכנית לאלתרזה נותן דוגמא שלילית לנוער ולעם
    סגור
  • 1.
    חלאס עם הצדקנות
    ראובן 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שהולך לתכנית האשפתות הזו צריך שיהיה לו די שכל להבין מה מחכה לו. ומה שמעניין את חסרי החיים זה שכל המדינה תברבר עליהם ומליון שקל.
    סגור
  • גיא איתן
    איבונה 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי עם הרוע של האנשים ידם קלה על המקלדת פשוט לא יאומן. הוא בן אדם מדהים יותר מכל אחד ואחת שם.
    סגור