ויראלי

האח הגדול מפתח רומן לוהט: מה הדיירים עשו במיטה?

לצד הריבים הקשים והקרבות בין דיירי הבית, נראה שגם יש לא מעט אהבה, כאשר מעריצי ה'האח הגדול' בטוחים שיש רומן חדש בדרך בין שניר ושי, שגם תועדו צמודים במיוחד במיטה

מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
על רקע הפרק הסוער ששודר אמש (רביעי) של 'האח הגדול' ברשת 13, הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה החליטה להתייחס לקטעים הקשים שהובאו לשידור מבית האח הגדול, כאשר במוקד, הריבים הקשים בין הדיירת סתיו קצין לבין שאר דיירי הבית, גניבת האוכל והאמירות הקשות של סתיו נגד דיירים בבית ושל רבים מהדיירים נגדה, שהגיעו עד כדי מעין חרם עוקצני במיוחד וכזה שכולל סנקציות על האוכל של סתיו.
בין הדברים הקשים שנאמרו לעברה של סתיו, בלט מה שאמר לה הדייר שניר בורגיל, כאשר הוויכוח ביניהם הגיע לטונים צורמים ושני צרח עליה: "תראי אותך, כולך פייק, מכף רגל ועד ראש את פייק, תשימי עוד קילו מייקאפ על הפנים, את מכוערת מבחוץ ומבפנים את עוד יותר מכוערת".
רוסלנה הגיבה לסערה הגדולה בבית וכתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה כך: "הגיע הזמן שמישהו ידבר על זה. אני בהלם ממה שקורה פה להתמסכן כל הזמן, אבל מנגד לגנוב מכולם ולא לספור את הקבוצה זה כבר משהו שלא מתקבל על הדעת. אני חושב שהיא עושה עוול לעצמה, לא להאשים את הסביבה, היא עושה לעצמה!!".

עוד כתבה רודינה על הסיטואציה הקשה בבית האח הגדול כך: "וואו, אי אפשר לראות את זה, אני ממש בעד שהיא תצא משם וכמה שיותר מהר כי הנזק שהיא עושה לה ולמשפחה שלה לא שווה את הפרסום הזה". 
מי שעוד התייחס לאירועים בבית האח הגדול, ועל הדרך גם רמז שהיה אמור להיכנס לבית לעונה הנוכחית, הוא לא אחר מאשר בנו של אייל ברקוביץ', שחקנה של הפועל פתח תקווה בעונה החולפת, ליאור ברקוביץ', שכתב בטוויטר כך: "איזה מזל שלא נכנסתי לאח הגדול. איזה תת רמה של אנשים, גועל נפש".
בתוך כך, לצד המלחמות, נראה שיש בבית האח הגדול גם לא מעט אהבה, או לפחות פוטנציאל לכזו, כאשר הצופים בקבוצות המעריצים השונות ברשתות החברתיות זיהו 'פעילות חשודה' במיטות כאשר הדיירים שניר בורגיל ושי עופרי תועדו כשהם עושים 'נעים בראש' אחד לשנייה ולאחר מכן התחבקו מתחת לשמיכה. שניר ביקש משי שתעשה לו 'נעים בראש' והיא הגיבה: "נו תראה את הפלנטה, אתה צריך לעשות לי נעים בראש עד שאני אירדם, ככה לשחק לי בשיער בלילה". המעריצים כבר בטוחים שיש רומן חדש בדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה