טלוויזיה

גאווה ישראלית: סדרה של HOT נרכשת ע"י חברת ענק

"רעבים לאהבה" בכיכובם של ירדן אדרי ("האח הגדול") וגור ארד ("נינג'ה ישראל"), אשר יצרו הסטודיו הבינ"ל SIPUR עם הסטודיו ההוליוודי STAMPEDE ועם HOT בידור,  היא תוכנית דייטינג שמבצעת ניסוי פסיכולוגי הקושר בין רעב פיזי לרגשי
מערכת ice | 
רעבים לאהבה (צילום הוט)
גאווה ישראלית - חברת Mediawan הבינלאומית רוכשת את הזכויות לפורמט הישראלי "רעבים לאהבה" ששודר ב-HOT בידור בכיכובם של ירדן אדרי וגור ארד, ותפיק גרסאות מקומיות של הסדרה ברחבי העולם עם כוכבים מקומיים.
"רעבים לאהבה" בכיכובם של ירדן אדרי ("האח הגדול") וגור ארד ("נינג'ה ישראל"), אשר הפיקו הסטודיו הבינ"ל SIPUR עם הסטודיו ההוליוודי STAMPEDE ועם HOT בידור,  היא תוכנית דייטינג שמבצעת ניסוי פסיכולוגי הקושר בין רעב פיזי לרגשי. הטענה של הניסוי היא כי אם כולנו נהיה אקטיביים בחיפוש אהבה כמו בהכנת הארוחה הבאה, הסיכוי לאהבה גדל ולכן בסדרה יש חוק אחד – אף אחד לא אוכל לבד. אם אתה רעב – צא לדייט. את הסדרה יצרה ציפי רוזנבלום ("משפחה חורגת" "גולשי ספות" "תתחתן איתי עכשיו"), והעורך הוא אילן יחזקאל. התוכנית זכתה לתשבחות המבקרים וחשיפה גבוהה בקרב הצופים.
Mediawan הוא קונגלומרט הפקה צרפתי שהוקם בשנת 2025 על ידי חבייר נייל. ב-30 באוקטובר 2022 דווח כי Mediawan מנהלת מגעים לרכישת נתח משמעותי של האולפן Plan B Entertainment של בראד פיט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה