ויראלי

הזוי: לקוח התרברב שהגיע לפורקן מיני במחלבה והסתבך עם שטראוס

טענה מזעזעת אודות מעשה מגונה שכביכול ביצע במכלי החלב של המחלבה - טענה שהתבררה במהרה כבדיחה סאטירית. המהומה הובילה להתערבות מהירה מצד חברת שטראוס, הבעלים של מחלבות יטבתה. בעקבות פנייתם, פרסם אנג'ל התנצלות פומבית בנוסח רשמי
מערכת ice | 
חלב (צילום shutterstock)
סערה מפתיעה התחוללה ברשתות החברתיות כאשר משתמש בשם רועי אנג'ל פרסם תגובה פרובוקטיבית לשאלה תמימה אודות ההבדל בטעם בין חלב יטבתה לחלב תנובה. התגובה, שכללה הסבר מפורט על שיטות גידול הפרות והזנתן, הסתיימה בטענה מזעזעת אודות מעשה מגונה שכביכול ביצע במכלי החלב של המחלבה - טענה שהתבררה במהרה כבדיחה סאטירית.
המהומה הובילה להתערבות מהירה מצד חברת שטראוס, הבעלים של מחלבות יטבתה. בעקבות פנייתם, פרסם אנג'ל התנצלות פומבית בנוסח רשמי: "לבקשת קונגלומרט המזון שטראוס גרופ בע"מ נאלצתי למחוק את הציוץ האחרון, שבו טענתי לשווא שביום שלישי 22/09/2024 שפכתי זרע לאחד ממכלי החלב במחלבות יטבתה, דבר שלא קרה. אני, רועי אנג'ל, מעוניין לציין שחלב יטבתה הוא ראוי לשתייה ונטול זרע. ומביע התנצלותי בפני מנכ"ל החברה שי באב"ד".

מקורבים לאנג'ל חשפו ל-mako את הרקע לפרשה: "הציוץ נכתב כסאטירה, הוא ממש לא מתנדב במחלבות יטבתה וכי אין לו ידע מוקדם על פרות, הוא בסך הכל ניסה לחקות מם אחר ברשת". לדבריהם, נציג המחלקה המשפטית של שטראוס התקשר לאנג'ל והבהיר כי למרות שמדובר בעילה אפשרית לתביעה, הם יסתפקו במחיקת הציוץ והבהרה פומבית.
באופן אירוני, הפרשה הדגימה את "אפקט סטרייסנד" - תופעה שבה ניסיון להסתיר מידע מוביל דווקא לחשיפה רחבה יותר שלו. אנג'ל עצמו הגיב בהומור לסיטואציה, כשמקורביו מציינים כי "אחרי שהציוץ התפוצץ הוא הבין שהוא ניצח את הקרב ניו-מדיה". בתגובתו הרשמית האחרונה הדגיש אנג'ל: "חשוב לי להבהיר שהציוץ המקורי הוא שקרי ומתאר אירוע שלא קרה במציאות, ככל הידוע לי חלב יטבתה אינו מכיל את הזרע שלי ואני מתנצל בפני כל אדם שהטעיתי ושיניתי את דעתו על מוצרי חברת שטראוס גרופ בע"מ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה