בארץ

כמו שעשו אז הליכוד: הצעד החריף של לזימי וקריב

עם פתיחת מושב החורף, בחרו ח''כים ממפלגת העבודה לנהוג כלפי בן גביר שעשו הליכוד בממשלת שמיר למאיר כהנא - ולהחרים את נאומיו "אנחנו מצהירים היום על מה שפעם היה ברור גם לליכוד – לא יושבים עם כהניסטים"
דורון בלוך | 
נעמה לזימי (צילום דוברות הכנסת)
היום (שני) יפתח מושב החורף בכנסת, ויביא עימו את הצורך להתמודד עם הסוגיות הבוערות במדינה, וידרוש מחברי הכנסת להגיע להכרעות קשות בעניינן. אך רגע לפני, חברי הכנסת נעמה לזימי וגלעד קריב ממפלגת העבודה, מחליטים על צעד סימלי וקיצוני.
לזימי וקריב, החליטו כי מעתה יחרימו את נאומיו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בכנסת, זאת תחת הטענה כי "התיקון מתחיל בלסמן מחדש מה לגיטימי ומה נורמלי, בן גביר בממשלה ובכנסת זה לא לגיטימי ולא נורמלי".
את ההשראה לצעד, לקחה לזימי ממפלגת הליכוד בתקופת ממשלת שמיר, שנהגו לצאת ממליאת הכנסת בכל פעם שח''כ מאיר כהנא עלה לנאום. "אנחנו מצהירים היום על מה שפעם היה ברור גם לליכוד – לא יושבים עם כהניסטים" אמרה על כך ח''כ לזימי "לא בכנסת, לא בממשלה ולא בשום מקום אחר. לא נמשיך לשבת במליאה ולכבד את מי שמנסה למוטט את הבית של כולנו".
עוד הוסיפה לתקוף "לא נשב עם מי שמטרתו היא הרס שלטון החוק בישראל. לא נשב עם מי שרוצה למחוק את הערכים שעליהם מושתתת מדינת היהודים ולהחליף אותם בקנאות דתית, גזענות, ואלימות. לא נשלים יותר עם נוכחותם של אלה שהחזון שלהם הוא פירוק מדינת ישראל וקץ הציונות. זו לא דרכנו".
"אנחנו קוראים לכל סיעות הבית להצטרף אלינו ולשלוח לציבור הישראלי מסר חד משמעי" אמרה לזימי וסיימה באמירה חדה "ההחלטה של כל אחד ואחת מכם ברגע הגורלי הזה תעמוד למבחן הציבור ולמבחן ההיסטוריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה