טלוויזיה

עמית סגל עוצר הכל: "צריך למצוא לזה פיתרון"

מגיש 'פגוש את העיתונות' כתב: "לצערי הרב בשל הנחיות הצבא אינני מתרים יותר ליחידות לוחמות אף שיש פער מקומם בין מה שצה״ל מספר לבין מה שמספרים המילואימניקים בשטח על הציוד שחסר.  צריך למצוא גם לזה פתרון, ובכנות - אינני יודע מהו. סיפורי ההרוגים היום לא מרפים ממני"
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 והמגיש של 'פגוש את העיתונות' בצוותא עם בן כספית בימי שבת, אמר הבוקר (שני) תודה לעוקב ה-300,000 שהצטרף למעקב אחריו, יחד עם עוד 160,000 בקבוצת הווטסאפ.
הוא כתב: "מבחינתי מה שיוצא דופן פה הוא לא החדווה לשטויות פוליטיות ואובססיה לסקרים שכידוע לכם ממלאות את חיי בימים כתיקונם, אלא העובדה שמאז פרוץ המלחמה נתרמו פה שלושים מיליון שקל למשפחות שכולות, עסקים של מילואימניקים, מיזמי זיכרון לנופלים, ויסקי של מילואימניקים, בית למשפחה שכולה, ריהוט להורים שביתם נהרס מרקטה, רחפנים שהצילו חיים ועוד ועוד. גם אם שכחתם - הם לא שכחו את תרומתכם. יש מאות כאלה מתחילת המלחמה".
ע
הוא כתב באכזבה קלה: "זו ההזדמנות להגיד שלצערי הרב בשל הנחיות הצבא אינני מתרים יותר ליחידות לוחמות אף שיש פער מקומם בין מה שצה״ל מספר לבין מה שמספרים המילואימניקים בשטח על הציוד שחסר.  צריך למצוא גם לזה פתרון, ובכנות - אינני יודע מהו. סיפורי ההרוגים היום לא מרפים ממני. אני מסתכל על עשרת היתומים של שאול שעזב הכל בגיל 47, ונזכר גם בגיא עידן מקיבוץ שמרת שנפל בשבוע שעבר, הרחק מעבר לקווי האויב, הרחק מעבר לגיל הפטור". 
לסיום הסביר: "מקווה שכל זה לכבודו ולכבוד כל הנופלים ומשפחותיהם שמתחילות מסע ארוך ומר והלוואי ונעזור כולנו ולא נשכח אותם. תודה לכם שתרמתם. בימים הכי שחורים של המלחמה ההבהוב של תרומות שמגיע פתאום, 18 שקל ועוד 100 ועוד 36, ומרים מישהו מפשיטת רגל הוא אור גדול באפילה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה