בארץ

עמית סגל סגר חשבונות בשידור חי: לא קפריזה ולא קריזה"

חיסולו של מנהיג חמאס, יחיא סינוואר, ברפיח, גרם לפרשן חדשות 12, עמית סגל, לחוש שהגיע הרגע למעט תוכחת "אמרתי לכם". העיתונאי, שחגג את מותו של מנהיג חמאס בשתיית וודקה באולפן, החליט לפנות בעקיפין לכמה מהאנשים שחלקו איתו את הפאנלים והתנגדו להמשך המלחמה ולכניסה לרפיח

מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
"על הרקע הזה צריך להגיד משהו הערב", פנה סגל לצופים בבית ולא פחות מזה לחבריו לפאנל, ביום חיסול יחיא סינוואר: "על ויכוחים שהתנהלו פה במשך חודשים ארוכים בין נתניהו לבין פחות או יותר שאר העולם: המשך המלחמה לא היה קפריזה, הכניסה לרפיח לא הייתה ונדטה, והסירוב להיכנע לחמאס כדי לסגור את אירוע הצפון לא היה קריזה".
מי שסגל ייתכן וכיוון אליהם, בין היתר, הם האלוף במיל' ישראל זיו - המרבה להתארח באולפני חדשות 12, וכן הקולגה להגשת "פגוש את העיתונות" בן כספית - שזכו אמש לביקורות נרחבות על הטיעונים שלהם כנגד הכניסה לרפיח טרם פעילות צה"ל בעיר.
זיו טען כי אין שום יתרון בכניסה לרפיח וכספית כתב כי שום תמונת ניצחון לא מחכה לנו שם.  
בין הרבים שהצטרפו לעקיצות של סגל הם איש התקשורת, ינון מגל, ששיתף את דבריו של כספית ממאי האחרון כנגד הכניסה לרפיח והשיב: "אין מספיק חחח במקלדת". גם פאנליסט "הפטריוטים", יותם זמרי, הוסיף פוסט ישן של העיתונאי נדב איל בו עלתה התהייה "מה התכלית" לגבי הכניסה לרפיח והוסיף: "מה התכלית אומרים לכם". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה