תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד אחותו של החטוף: "לאף אחד אין היתר לסכן חיי שוטרים"

סרטון המתעד את נטלי צנגאוקר, אחותו של החטוף מתן צנגאוקר, מציתה מדורה עם חומרי בעירה בסמוך לשוטרים, עורר בפרשן הפוליטי של חדשות 12 את יכולת התוכחה: "חוסמי הכבישים, הפורעים ומציתי המדורות הם לא בני משפחות של חטופים. אין להם את ההנחה והגיע הזמן שמשטרת ישראל תטפל בזה בכוח"

מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נטלי צנגאוקר, אחותו של מתן צנגאוקר החטוף בעזה, נחקרה אמש ע"י משטרת ישראל בחשד שהציתה מדורה במסגרת המחאה להשבת החטופים. במחאה, שהתרחשה בצאת כיפור, צנגאוקר מתועדת משליכה מה שנראה כמו לפיד אל עבר מדורה שהוכנה להדלקה עם חומר בעירה. בסרטון בו נקלט האירוע, נראה כי בעקבות מעשיה של האחות פורצת להבה ענקית מהמדורה שמסכנת את השוטרים סביבה וכן את המוחים שהתכנסו בצמוד להם.
 
עיתונאי חדשות 12, עמית סגל, התייחס אמש לחקירה של אחותו של החטוף - שאימה עינב צנגאוקר הפכה לסמל המחאה להשבת החטופים – וגיבה את המשטרה: "את המובן מאליו מוטב לומר: לאף אחד אין היתר לסכן את חייהם של שוטרים", כתב סגל באינסטגרם שלו, והוסיף בשידור חי בתוכניתו של עופר חדד בחדשות 12:
"אני מציע שכל אחד ישאל את עצמו בבית אם התמונות האלה היו ע"י חרדים קיצוניים בכניסה לירושלים בגשר המיתרים, או בבית שמש או ע"י פעילי ימין ונוער הגבעות, האם גם אז התגובה הייתה כ"כ מינורית? אני חושב שלא.
"ואגב, נטלי צנגאוקר, כבודה במקומה מונח, כל האלה מסביבה, חוסמי הכבישים, הפורעים, מציתי המדורות הם לא בני משפחות של חטופים. אין להם את ההנחה, אין להם את החסינות הפרלמנטרית, והגיע הזמן שמשטרת ישראל תטפל בזה בכוח. אם כבר אומרים עליהם משטרת בן-גביר, אז שיאכפו את החוק כמו שצריך", סיכם בתקיפות סגל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה