תקשורת ומדיה

עמית סגל עוזב את חדשות 12 לטובת ערוץ 14? "יסדר לי את הראש"

בשיח עם אנשי תקשורת מובילים כגון בועז גולן, נטעלי שם טוב ואלמז מנגיסטו, סיפר עמית סגל כי אנשים רבים שפוגשים אותו, שואלים מתי הוא יעבור לערוץ 14. עמית סגל: "אף פעם אני לא יודע אם זה בתקווה לראות אותי יותר או בתקווה לא לראות אותי יותר"
מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום פלאש 90/ משה שי, יחצ)
לאחר שזעם על הביקורת החריפה שהופנתה כלפיו בעקבות דברים שאמר בנוגע לפרשת הריגול בקריות, העיתונאי עמית סגל עולה שוב לכותרות. בערוץ מש"ב (מה שיהודי בישראל), שוחחו אנשי התקשורת עמית סגל, אלמז מנגיסטו, נטעלי שם טוב ובועז גולן על אופן התנהלותה של התקשורת הישראלית בימים אלו.
במהלך השיח, פנה בועז גולן, מגיש תוכנית הטלוויזיה "חדשות הלילה" בערוץ 14, לעיתונאי עמית סגל בשאלה אשר מעניינת רבים מהצופים בבית: "כמה פעמים שואלים אותך ברחוב מתי אתה עובר לערוץ 14?".
בתגובה לכך, סיפר הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "בלי סוף ואף פעם אני לא יודע אם זה בתקווה לראות אותי יותר או בתקווה לא לראות אותי יותר".  "אבל רואים אותנו יותר ממה שרואים אתכם", עקץ בועז גולן את הפרשן הפוליטי של חדשות 12.
 
סגל המשיך בדבריו ואמר: "אם מי שאומר לי את זה הוא ימני שאומר: "די, אני רוצה לראות אותך עם כל הימנים, זה יסדר לי סף סוף את הראש, זה ימין וזה שמאל או כאלה שאומרים: 'שיעוף לי מהעיניים כבר, הוא מזהם לי את המסך עם הימניות שלו'".
לדברי הפרשן הפוליטי של חדשות 12, כאשר שירת בתחנת גלי צה"ל, הוא קיבל תגובות שונות מסביבתו הקרובה: "אנשים היו אומרים לי: 'אה גלגל"צ גלגל"צ'. למה? כי מבחינת מה הצעירים שומעים? אף אחד לא שמע את הטוק שואו עם סגן שר הביטחון, שמעו גלגל"צ".
בתום דבריו, ציין סגל: "עברתי לערוץ 2, שואלים אותי: 'איך יונית בחיים?' אחר כך זה נהיה: 'תגיד אתה עם מכנסיים קצרים שם באמת?' ועכשיו בשנים האחרונות זה 14. אני מדבר איתך בקצב של 15 פעם ביום".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השני (ל"ת)
    עינת 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    סוף סוף אפשר יהיה לראות את ערוץ 12 (ל"ת)
    דני 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 2.
    עמית היקר תמיד אמרתי שאתה נמצא עם עדת צבועים
    אבי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ומקומך ב-12 מוזר לי כולם שם עטו עליך כעדת צבועים השוחרת לטרף עשית מעשה נבון הגעת למקומך הטבעי ערוציי התבעלה יתמוססו לאיתם עם הזמן 12 ו-13 מערכת שמונעת בדעות פרוגרסיביות הרוצות בהרס המדינה כולל הלשעברים שכנראה אבדו את הכיוון והכל משנאת האחר והוא ביבי דעו לכם ששנאה גורמת לשינוי בתפקוד הלב אז היזהרו בשנאתכם ליהודים
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14 =הסטה ושנאה גועל נפש להעריץ את המושחת
    שרון 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    הכי מתאים לך אתה שופר של ביבי
    סגור