תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 נגד ינון מגל: "מפיץ טקסט שמטרתו לגרום לשנאה"

מיכל פעילן מתחה ביקורת חריפה על ינון מגל לאחר שהפיץ ציוץ של 'רונית הביביסטית', פעילת הליכוד ויוצאת "האח הגדול". מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12: "אחרי שמאות בני קיבוצים נטבחו, נשרפו, ונחטפו, יש מי שמפיץ טקסט שכל מטרתו לגרום לאנשים בעם הזה לשנוא אותם ולרצות ברעתם"
מערכת ice |  2
חדשות 12, ינון מגל (צילום מסך קשת 12, מסך ערוץ 14, shutterstock)
מיכל פעילן, כתבת הרווחה של חדשות 12, מתחה ביקורת חריפה על העיתונאי ינון מגל ופעילת הליכוד המוכרת רונית לוי המוכרת בכינוי "רונית הביביסטית" ברשתות החברתיות. 
בציוץ שפרסמה אמש (שני) בחשבון ה-X שלה, זעמה פעילן על ינון מגל אשר פרסם את הטקסטים של פעילת הליכוד ועל הדברים הקשים שכתבה האחרונה ברשת החברתית.  
"לראשונה נתקלתי בפוסט הזה שהפיץ ינון מגל של ״רונית הביביסטית״, לקראת הטקס הלאומי לציון 7/10. בתוך כל ציוצי השנאה, ניסיון לייצר טייסים ולוחמים כבוגדים סרבנים, דה לגיטימציה של משפחות חטופים ומה לא, הטקסט הזה מזקק בצורה החדה ביותר בעיניי, כמה יש מי שעובד קשה בלפלג את העם ולייצר מלחמה בחזית הכי מסוכנת, כאן בתוכנו", כך כתבה מיכל פעילן לעוקביה ברשת החברתית X.
עוד כתבת הרווחה של חדשות 12: "בשנת 2024, אחרי שמאות בני קיבוצים נטבחו, נשרפו, ונחטפו, יש מי שמפיץ טקסט שכל מטרתו לגרום לאנשים בעם הזה לשנוא אותם ולרצות ברעתם". לדבריה של אשת התקשורת המוכרת, אנשים שמתבטאים בצורה הדומה לזו של רונית לוי, יוצרים קיטוב ושנאה בין חלקי העם. 
"אני קראתי את השורות האלה כמה וכמה פעמים כדי לעכל את הרוע בהן. את המאמץ והשנאה של הכותב שלהן לפלג. בתקופה כזו קשה לעם היהודי, בו בני עמנו עוברים התעללות בידי האויב הכי גדול שלנו, וחיילים (מכל הארץ, הזוי שצריך לכתוב את זה) נלחמים בקרב, ויש מי שכותב 'בבית' כתבי שנאה והסתה נגד יהודים. לא אנסה אפילו להתייחס לתוכן השקרי, כי זה בדיוק העניין של הטקסט הזה, לאמת אין משמעות, רק לרגש, וכמה קל לשנוא וקשה לאהוב".
בתום הציוץ שפרסמה בחשבון ה-X שלה, כתבה מיכל פעילן: "נתן אשל, מקרובו של נתניהו, הסביר פעם את השיטה ואמר 'השנאה היא מה שמאחד את המחנה שלנו'. אין פה מחנות, ממזמן כבר אין פה גם ימין ושמאל מדיני, יש פה עם שרוצה לחיות בשקט, לנשום, להאמין, ויש פה קבוצה של אנשים שרוצה לשלוט, והשיטה שלהם היא שנאה. אחרי זה ישימו על המסך כותרת ביחד ננצח, כשהמטרה היא אחת - כשלא יהיה כאן יחד, הם ינצחו".
 
לצד דברים חריפים אלו, שיתפה פעילן תמונה בה ניתן לראות כי מגל שיתף ב-27 באוגוסט את הציוץ של רונית לוי. "אני אכתוב פה דברים קשים אבל קחו אותם לתשומת ליבכם כי הם נכתבים מדם ליבי. הטקס האלטרנטיבי שמתכננים הקיבוצים הוא חזות הכל. הגזענות, השנאה לאחר, האני ואפסי, הלבן והשחור, ההתנשאות והבדלנות, הפריווילגיה. האנשים שסילקו אותנו משער הקיבוצים כשהיינו ילדים כאילו ראו קופים או חיה מצורעת", כך כתבה רונית לוי בחשבון ה-X שלה.
פעילת הליכוד המוכרת המשיכה לתקוף את חברי הקיבוץ אשר אינם תומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו וכתבה:  "הפנקס האדום, חטיפת ילדים, זריקה של ההורים שלנו לפריפריה, למדבר ולערי הגבול, גניבת האדמות והסנקציות באוכל, הכל חוזר. זה לא משהו שמירי רגב אמרה, או מה שעשה אייל גולן כי האומנים שלהם קראו לנו מלחכי קש וגבב ביום הראשון של רגב בתפקידה כשרת התרבות והספורט ואת דן מרגלית שתקף מינית 5 נשים, הם מחבקים.
זה הצבע, זה המוצא, זה שם המשפחה. הם הקיפו את עצמם בגדרות ושערים צהובים בקיבוצים ובתל אביב וערי המרכז הם מטילים מורא. השרים שלנו לא לגיטימיים כי הם מזרחים וביבי נרדף כי הוא העז לייצג אותנו - ישראל השנייה".
עוד כתבה לוי: "אנחנו טובים למות בשבילם, לשלוח את מיטב בנינו להציל אותם מידי האויב, אבל ברגע שהם מתאוששים הם לא רוצים אתכם לידם. על זה היה המאבק ברפורמה, על כוח ופריווילגיה כדי שלא יהיה שוויון. אהרון ברק לא מצא שופט מרוקאי, אבל מרוקאי שיחליף לאבא שלו טיטולים מצא גם מצא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיכל מי?! את המלחמה הפנימית אתם ייסדתם ומלבים אותה ברצף
    מיישר עקומות 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הטייסים אכן סירבו והקיבוצים לא הפכו ליפים ונכונים רק כי טבחו בהם. יצאנו להילחם להגנתם כשהיה צריך והקרבנו בנים יקרים לשם כך ונבקר אותם כשצריך. אם לא מכח הדמוקרטיה אז הרווחנו את הזכות הזאת בדם.
    סגור
  • 1.
    הפוסט
    רוחי 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא סתם אנשים מרגישים כך וכותבים את מה שכתבה רונית. כדאי לבדוק גם את הצד האחר
    סגור