תקשורת ומדיה

עמית סגל במתקפה חסרת תקדים: "דביל או שטוף שנאה"

לאחר שספג ביקורת חריפה בעקבות דברים שאמר בנוגע לפרשת הריגול בקריות, מיהר העיתונאי עמית סגל להסביר את דבריו. עמית סגל: "צריך בהחלט להיות דביל בקנה מידה אפי, או לחלופין שטוף שנאה, כדי לקחת קטע של 10 שניות על פרשת ריגול בקריות ולהסיק ממנו ששכחתי שרבין נרצח בידי יגאל עמיר"

מערכת ice | 
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12, ספג ביקורת חריפה ברשתות החברתיות בעקבות קטע צפייה שלו בו הביע את דעתו על פרשת הריגול בקריות. כאמור, היום (שני) בית המשפט השלום התיר לפרסם כי שבעה יהודים תושבי חיפה והצפון, ביניהם חייל עריק ושני קטינים, חשודים שהופעלו על ידי מספר סוכנים איראניים. על פי הדיווחים, אותם חשודים ביצעו משימות שונות בהתאם לבקשת הסוכנים האיראניים. 
במהדורת חדשות 12, התייחס העיתונאי עמית סגל לאותה פרשה ריגול. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות, אשר הציג חלק מדבריו בנושא, תועד הפרשן הפוליטי אומר: "הלכידות החברתית של מדינת ישראל עד היום, הייתה כזאת שגם אם מישהו ממש שונא את ראש הממשלה, לא משנה מי זה, הוא לא יתנקש בו. זה לא כמו הפוזיציה האיראנית".
 
אותו קטע צפייה הפך לוויראלי ברשת ובעקבותיו ספג הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ביקורת חריפה בטענה היא לא התייחס לפרשת רצח רבין. לאחר שנחשף לאותה סערה ברשתות, מיהר עמית סגל להביע את עמדתו בנושא.
בציוץ שהעלה לרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב הפרשן הפוליטי של חדשות 12: "צריך בהחלט להיות דביל בקנה מידה אפי, או לחלופין שטוף שנאה, כדי לקחת קטע של 10 שניות על פרשת ריגול בקריות ולהסיק ממנו ששכחתי שרבין נרצח בידי יגאל עמיר.


עוד כתב עמית סגל: "ההקשר שהיה ברור לכל צופה טלוויזיה בעל יותר מאונה אחת הוא שבניגוד לאיראן מרובת העמים והציבורים, אצלנו בגלל לכידות חברתית אף אחד לא יתנקש במנהיג בשביל בצע כסף מהאויב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה