תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 חושפת: "אנשים מרגישים שאני חברה שלכם"

בריאיון לעמית סגל בערוץ מש"ב, חושפת אלמז מנגיסטו מהו הסוד לפאנל מוצלח שיעניין את הצופים בבית. אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12: "אנחנו כבר לא בעידן של פעם, של לעשות פאנלים מתורבתים שמביאים רק אנשים מסוג מסוים"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
בריאיון לעיתונאי עמית סגל בערוץ מש"ב (מה שיהודי בישראל), אלמז מנגיסטו, המשמשת כמגישת חדשות 12, סיפרה מהו הסוד לפאנל מוצלח שיעניין את הצופים בבית.  "אני חייבת להגיד שתמיד מנסים לגוון ואיכשהו זה אף פעם לא עובד. יגידו לערוץ הזה שהוא שמאל ולזה שהוא ימין, אי אפשר לשכנע את המשוכנעים", סיפרה מנגיסטו לסגל. 
אלמז מנגיסטו, מגישת חדשות 12, הסבירה את דבריה ואמרה: "אני, לדעתי, מדברת בגובה העיניים. לדבר בגובה העיניים לציבור. אנחנו כבר לא בעידן של פעם, של לעשות פאנלים מתורבתים ושמביאים רק אנשים מסוג מסוים. אני הולכת ברחוב, אנשים מרגישים שגדלתי איתם בשכונה ואני חברה שלהם. לא להתייפח באולפן ולא לדבר ממרום המגדל. לעשות פאנל בגובה העיניים".
 
@mashav.tv

אי אפשר לגוון את השיח בפאנלים, כן אפשר להתאים את הגובה שלו: אלמז מנגיסטו מדברת בגובה העיניים #משב_לחדשות #משב #עמית_סגל #אלמז_מנגיסטו #אושפיזין #תקשורת

♬ סאונד מקורי - משב
לאחרונה עלתה מנגיסטו לכותרות בעקבות סטורי שהעלתה עדן פינס לחשבון האינסטגרם שלה. פינס, הידועה כאחת החברות הטובות של אלמז מנגיסטו, מיהרה לפרגן לאחרונה וזאת בטענה כי הובילה במקצועיות רבה את משדר החדשות במהלכו נודע על חיסול יחיא סינוואר. 
"אחות שלי נתנה את המשדר הכי משמח אולי בתקופה האחרונה ברמה הכי גבוהה, הכי יפה והכי רהוטה", כתבה פינס על חברתה הטובה אלמז מנגיסטו. הדוגמנית המפורסמת תייגה את מגישת חדשות 12 וכתבה: "אין שנייה לך". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה