דיגיטל וטק

האייפון המוזל בדרך להשקה: אלו השדרוגים המפתיעים

אפל עומדת להשיק את ה-iPhone SE 4, דגם חדש עם שדרוגים יוצאי דופן שצפויים למשוך תשומת לב רבה. האם מדובר במהלך שישפיע על שוק המכשירים הזולים? כל הפרטים על תאריך ההשקה והמחיר הצפוי
רפאל בן זקרי | 
אייפון 16 (צילום Apple)
אפל מתכננת להשיק את iPhone SE 4, הסמארטפון הזול הבא שלה, עם כניסה לייצור המוני כבר בדצמבר והשקה צפויה במרץ 2025. הדגם החדש צפוי להיות שדרוג משמעותי לעומת iPhone SE 3, וכולל מפרט מתקדם שמכוון להציע תכונות ייחודיות במחיר נמוך יחסית.
ה-iPhone SE 4 צפוי להגיע עם מסך OLED בגודל 6.06 אינץ' ובתדר של 60 הרץ, עם מגרעת עליונה למערכת זיהוי פנים Face ID ומצלמה קדמית. בניגוד לדגמי iPhone 16 החדשים, ה-SE 4 לא כולל את מסכי ה-120Hz המתקדמים אלא מתמקד בהצעת חוויית שימוש בסיסית יותר. המכשיר יופעל באמצעות שבב A18, כמו בדגמי ה-iPhone 16 הבסיסיים, יחד עם 8GB RAM ואחסון פנימי התחלתי של 128GB.
אחת התכונות המרכזיות שייחודיות לדגם זה היא מודם 5G עצמאי, המיוצר לראשונה על ידי אפל עצמה תחת שם הקוד Centauri, על ידי TSMC. בתחום הצילום, הדגם יגיע עם מצלמה אחורית משופרת של 48 מגה פיקסל, לעומת 12 מגה פיקסל בדגם הנוכחי, ומצלמה קדמית של 12 מגה פיקסל. השדרוגים אמורים לשפר משמעותית את איכות הצילום ולהפוך את המכשיר לאטרקטיבי יותר עבור משתמשים. ב-iPhone SE 4 גם תוצג סוללה גדולה יותר בקיבולת של 3,279mAh, המהווה עלייה לעומת הדגם הנוכחי. בנוסף, המכשיר יתמוך בטעינה חוטית של 20W ובתמיכה ל-MagSafe, המאפשרת שימוש באביזרים אלחוטיים מגנטיים – שדרוג משמעותי ביחס לדגם הקודם.
מחירו של המכשיר צפוי להתייקר לעומת iPhone SE 3, שעולה כיום 429 דולר, עם תג מחיר של כ-499 עד 549 דולר. השדרוגים המשמעותיים עשויים להצדיק את העלייה במחיר, אך אפל עשויה להיזהר מעלייה חדה מדי כדי להימנע מהאטה במכירות, כפי שקרה עם דגמי ה-iPhone 16.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה